  • Data: 2010-02-07 21:46:52
    Temat: Re: Mezzo
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BoDro" <b...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:hkn801$8ba$1@inews.gazeta.pl...

    > ale dotyczy to tylko ich niektórych programów (np. wspomniane opery ).

    Może anamorf jest tylko na niektórych audycjach.

    > Większość dają w niezniekształconym geometrycznie 4:3, ewentulanie z
    > marginesami góra/dół.

    Niestety.
    Pozostaje mieć nadzieję, że kiedyś takie dziadowskie tryby znikną na dobre.

    > Mam także tryb 16:9 i bez problemów (geometrycznych) odbieram np. TVN
    > Turbo.

    Co znaczy odbierasz?
    Skąd bierzesz sygnał?

    > ale włączenie trybu 16:9 nic tu nie wnosi, bo obraz już jest spłaszczony
    > "na wejściu".

    Co rozumiesz przez "spłaszczony"?
    Wydłużony w pionie, czy wręcz przeciwnie?
    Popatrz w sieci na próbki obrazów z 16:9 anamorficznym i powiedz czy
    dokładnie o to Ci chodzi.
    Albo idź do kogoś kto ma tv 16:9 i zobacz jak to u niego wygląda.