    From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Metz 58 AF-1 w trybie wireless i kadyszka
    Date: Sun, 9 May 2010 15:00:56 +0200

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości
    news:hs68f7$h97$1@news.onet.pl...
    > Wiesz, jest stary żydowski dowcip o telegrafie bez drutu.
    I taki o jamniku ;-)

    > reporterskich jako szybkiego, mobilnego źródła światła.
    No tak, ale skoro mam jedna lamę metza i steruję nią przy pomocy wbudowanej,
    to jak sprawdziłem - zasięg sięga 9-10 m, czasem przydałoby się ok. 15-18 i
    wtedy trzeba "sobie radzić"...

    > Prawie na pewno wyłącznie dla systemu, i Metz ma moduły inteligentne,
    > software inny w tych liniach (równiez inne graniczne możliwości, chyba
    > nikonowy CLS jest jednym ze starszych i popularniejszych. canonierzy wiem
    > orientacyjnie że czegoś nie mają). Międzysystemowe to tylko manual +
    > fotocela lub radio. Wtedy (na radiu) zasięgi większe niż potrzebujesz.

    No cóż, tym bardziej trzeba "sobie radzić", bo mógłbym pożyczyć canonowską
    lampę, ale skoro nic to nie da, to nawet nie będe próbował ;-(

    Dzięki za wyjaśnienia, bardzo mi pomogłeś!
    --
    Yogi(n)