  • 11. Data: 2009-02-05 22:11:46
    Temat: Re: Metrologic MS951 pod USB - nie działa
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    mateuszkrecisz pisze:

    > A czym się różni przejściówka TYLKO na myszkę od przejściówki i na
    > myszkę, i na klawiaturę? Tzn. przejściówka PS/2 - USB jest
    > zaprojektowana tylko do działania z myszką?

    Działa z takimi myszkami, które są zaprojektowane do obsługi USB lub
    PS/2. Czyste urządzenie PS/2 nie będzie wtedy działało.

    --
    Filip.

  • 12. Data: 2009-02-05 23:06:23
    Od: "bhk" <b...@u...onet.eu>

    Użytkownik "bhk" <b...@u...onet.eu> napisał w wiadomości

    > No to raczej z ta przejściówka za wiele nie zdziałasz. Wszystko wskazuje
    > na to ze jest ona przeznaczona do myszek, które sa dwusystemowe i
    > tak naprawde maja zaimplementowaną obsługę USB wewnątrz siebie.
    >
    > Zeby podłączyć ten czytnik potrzebowałbyś bardziej skomplikowanej
    > przejściówki. Zazwyczaj jest to jedna przejściówka przeznaczona do
    > podłanczania klawiatury i myszki (z dwoma złączami PS/2). Czytnik
    > powinieneś podłanczać do złącza przeznaczonego do podłanczania
    > klawiatury (o ile sie nie mylę to jest ono zazwyczaj koloru fioletowego).

> [...]
    owka_usb_na_ps_2_2_porty_ak10.html

    Jesli kupisz taka za 6zl w sklepie elektronicznym to pokajam sie.

    bhk

  • 13. Data: 2009-02-06 08:42:25
    Od: "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl>

    Jak się domyślam to w sklepie elektronicznym za taką cenę (proponowany
    przeze mnie
    konwerter w sklepach można dostać w granicach 15zl) kupiłeś właśnie
    przejściówkę,
    (i tylkoprzejściówkę) przystosowaną do działania z myszkami dwusystemowymi
    jeśli można
    to tak nazwać. Tak myszka wykrywa do jakiego rodzaju portu jest podłączona i
    tak się
    z komputerem dogaduje.
    Żeby podłączyć wspomniany skaner potrzebujesz konwertera USB<->PS/2.
    Takowy potrafi przetłumaczyć jeszcze przesyłaną informację, a zaproponowałem
    taki z dwoma portami PS/2 z prostego faktu, ze najprawdopodobniej takie
    pojedyńcze
    nawet nie istnieja, lub są dużo mniej dostępne.

    bhk

  • 14. Data: 2009-02-07 15:11:54
    Od: mateuszkrecisz <m...@o...pl>

    On 6 Lut, 09:42, "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl> wrote:

> [...]
    > pojedyńcze
    > nawet nie istnieja, lub są dużo mniej dostępne.

    Kupiłem w Media Markt ten adapter USB <-> 2xPS/2, tylko, że nie za 5,
    a za 50 zł. Ale komputer już "rozumie się" ze skanerem. :D

  • 15. Data: 2009-02-09 06:59:56
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "mateuszkrecisz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Kupiłem w Media Markt ten adapter USB <-> 2xPS/2, tylko, że nie za 5,
    > a za 50 zł. Ale komputer już "rozumie się" ze skanerem. :D

    Bosh, musze powiedziec kolegom w sklepie komputerowym, zeby podniesli ceny
    :)
    A ja myslalem, ze 15zl (uwzgledniajac 100% marzy) to drogo :)
    Ale pewnie masz w ladnym blistrze :)

    Pozdrawiam
    Michal