  • 1. Data: 2014-05-18 12:58:58
    Temat: Mercedes A dymi na niebiesko
    Od: z <...@...pl>

    Czy to możliwe żeby wytłumaczyć dymienie na niebiesko mercedesa A 1.7D
    tym że sprzedający ogrzewał się na postoju w długi zimny giełdowy
    poranek? :-)

  • 2. Data: 2014-05-18 13:05:31
    Temat: Re: Mercedes A dymi na niebiesko
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-18 12:58, z pisze:
    > Czy to możliwe żeby wytłumaczyć dymienie na niebiesko mercedesa A 1.7D
    > tym że sprzedający ogrzewał się na postoju w długi zimny giełdowy
    > poranek? :-)

    Ja bym sprawdził poziom oleju przed tym grzaniem i po. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2014-05-18 13:14:17
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-18 12:58, z pisze:
    > Czy to możliwe żeby wytłumaczyć dymienie na niebiesko mercedesa A 1.7D
    > tym że sprzedający ogrzewał się na postoju w długi zimny giełdowy
    > poranek? :-)

    Wytłumaczyć to można tylko tym że Merol spala olej, czyli silnik mocno
    wychechłany.

  • 4. Data: 2014-05-18 16:42:11
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2014-05-18 13:14, Trybun pisze:

    > Wytłumaczyć to można tylko tym że Merol spala olej, czyli silnik mocno
    > wychechłany.

    Z tym że to może być problem z turbiną, nie silnikiem.

  • 5. Data: 2014-05-19 10:36:36
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    z wrote:

    > Czy to możliwe żeby wytłumaczyć dymienie na niebiesko mercedesa A 1.7D
    > tym że sprzedający ogrzewał się na postoju w długi zimny giełdowy
    > poranek? :-)

    Możliwe, a nawet sprzedający nie mówi nieprawdy, chociaż nie koniecznie
    mówi całą prawdę :-)

  • 6. Data: 2014-05-19 19:04:09
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > Z tym że to może być problem z turbiną, nie silnikiem.

    A co ma turbina do koloru spalin?

  • 7. Data: 2014-05-19 19:07:03
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-19 19:04, Trybun pisze:

    > A co ma turbina do koloru spalin?

    Poczytaj jak działa i jakie są możliwe awarie (i ich skutki).

  • 8. Data: 2014-05-20 14:43:43
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu niedziela, 18 maja 2014 12:58:58 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > Czy to mozliwe zeby wytlumaczyc dymienie na niebiesko mercedesa A 1.7D
    >
    > tym ze sprzedajacy ogrzewal sie na postoju w dlugi zimny gieldowy
    >
    > poranek? :-)

    Jak silnik zimny to jest to zuzycie pierscieni.
    Jak silnik rozgrzany to jest to stan przed remontem.
    Jesli dymienie bylo podczas jazdy to mogla byc to turbina (jesli na wolnych obrotach
    to bym to wykluczyl).
    Pytanie jak duze to bylo dymienie. Ogolnie CDI lubi puscic sobie chmure, ale raczej
    czarna niz w kolorze blu.

    --
    Dman-666

  • 9. Data: 2014-05-20 15:50:18
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > Poczytaj jak działa i jakie są możliwe awarie (i ich skutki).

    To nie jest odpowiedź.

  • 10. Data: 2014-05-20 18:16:45

    W dniu 2014-05-20 14:43, Dman666 pisze:
> [...]
    obrotach to bym to wykluczyl).
    > Pytanie jak duze to bylo dymienie. Ogolnie CDI lubi puscic sobie chmure, ale raczej

    Zrobiłem rundkę dookoła placu, zatrzymałem się i zauważyłem niebieski
    (raczej) dym wydobywający się na wolnych obrotach. Spora chmura. Dlatego
    pytam bo nigdy czegoś takiego nie widziałem.
    Silnik nie był raczej rozgrzany.