  • 1. Data: 2012-10-12 08:05:56
    Temat: Melodyjka w sygnale wołania
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Powiedzcie mi, czy jest jakiś prosty sposób - kod wklepywany z
    klawiatury lub inaczej - żeby skasować melodyjkę która zaczyna grać w
    momencie kiedy czeka się na zgłoszenie abonenta do którego się dzwoni?
    To się chyba nazywa granie na czekanie. Telefon w T-Mobile d. Era. TIA

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 2. Data: 2012-10-12 08:15:51
    Temat: Re: Melodyjka w sygnale wołania
    Od: "Wojciech Sura" <s...@s...op.pl>

    W dniu 12.10.2012 o 08:05 Big Jack <a...@b...zz> pisze:

> [...]
    > momencie kiedy czeka się na zgłoszenie abonenta do którego się dzwoni?
    > To się chyba nazywa granie na czekanie. Telefon w T-Mobile d. Era. TIA

    Chcesz "skasować" swoją czy czyjąś?

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 3. Data: 2012-10-12 14:59:45
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    a.wroclaw.optopol.zawiercie
    *Wojciech Sura* napisał(-a):

    > Chcesz "skasować" swoją czy czyjąś?

    Swoją oczywiście, a raczej mojego nieżyjącego już taty.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675