  • 31. Data: 2011-10-06 23:26:13
    Temat: Re: Megrims - przestroga
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:j6l1ls$n00$3@news.dialog.net.pl...

    > To już lepiej DS-a. Taka lokata na starość.

    na starość to wystarczy XM. Jak znam życie, to może być rzadszy za 50 lat
    niż DS, bo te DSy, które przeżyły do dziś to już im ludzie raczej podupaść
    nie dzadzą, a XM (narazie) wydaje sie taki zwykły i bardzo drogi w
    odtworzeniu.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 32. Data: 2011-10-07 08:01:16
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Thu, 6 Oct 2011 23:26:13 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):

> [...]
    > niż DS, bo te DSy, które przeżyły do dziś to już im ludzie raczej podupaść
    > nie dzadzą, a XM (narazie) wydaje sie taki zwykły i bardzo drogi w

    Co za herezje!!!! XM zwykły? :-)))
    Zawsze się oglądam jak widzę przepływającego obok mnie, i serduszko
    szybciej bije.
    Dopóki mój jeździł, to ludzie też się oglądali i podziwiali piękno :-)

    Kup XM-a, kup XM-a....

    --
    Franc

  • 33. Data: 2011-10-07 08:56:11
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 7 Oct 2011 08:01:16 +0200, Franc na pl.misc.samochody napisał(a):

    > Kup XM-a, kup XM-a....

    Może od razu takiego "nówka sztuka, nieśmigana" - jakiś rok temu widziałem
    ogłoszenie : fabrycznie nowy, produkcja 2001?, 3.0 24V? - coś koło 30 tyś
    PLN chcieli.

    "Cera: Każda cera życiorys zawiera. Fangrat Tadeusz"

  • 34. Data: 2011-10-07 10:46:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "megrims" napisał w
    W dniu 2011-10-05 23:33, J.F. pisze:

    >:( nie..

    Najpierw bylo tak
    http://www.youtube.com/watch?v=u-nfjo_d1hw
    a potem bylo tak
    http://www.twoje-sudety.pl/index.php?action=show&typ
    e=news&comment=show&id=5405

    >A teraz zrobiłem trasę z POZ do słupska przez Warszawę.
    >Spalanie wyszło mi 6,9 l/100 km. Pacjent to Opel Astron
    >Martin II 1.6 16V. Cool :D Nie wiedziałem, że auta mogą
    >tak mało palić ;)

    I ile szybciej jedzie sie C63, ze to tak drogo kosztuje ? :-)

    J.

  • 35. Data: 2011-10-07 16:08:16
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie to pokolenie. Nie wie co to usenet.

    Wiedzialem, ze tej kasy sam nie zarobiles ;)

    --
    Picasso

  • 36. Data: 2011-10-07 19:40:37
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-06 13:04, megrims pisze:

    > No jak w Ryja, to powiem: Yeti 2.0 TDI z DSG,
    > Mam nadzieje, że stara tego nie czyta. Będzie
    > miała niespodziankę.

    Jako użytkownik hujstera - zazdraszczam ;)

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 37. Data: 2011-10-07 21:38:34
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-07 16:08, Pabl_o pisze:
    > U?ytkownik "megrims"<m...@i...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Wiedzialem, ze tej kasy sam nie zarobiles ;)

    Oczywiście. Zajebałem

  • 38. Data: 2011-10-07 21:40:09
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Jako użytkownik hujstera - zazdraszczam ;)

    Jezu.. rumster ?? :o A co mu jest?

    BTW: da się jetim jeździć po schodach?

    X-Trailem się dało :D

  • 39. Data: 2011-10-07 22:45:17
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    megrims wrote:

    > Jezu.. rumster ?? :o A co mu jest?
    >
    > BTW: da się jetim jeździć po schodach?
    >
    > X-Trailem się dało :D

    No ba. Nawet dziare mozna zrobic w czasie jazdy terenowej - Clarkson
    sprawdzal. ;P

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 40. Data: 2011-10-08 00:41:50
    Od: "Pa_blo" <i...@M...PYLY>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości grup

    > Oczywiście. Zajebałem

    Nie zakumales...
    Skoro Ty usenetujesz a ona nie to znaczy, zes mlodszy a mlodszy + starsza to
    juz tulipan... ;)

    --
    Picasso