  • 51. Data: 2011-10-08 15:56:03
    Temat: Re: Megrims - przestroga
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Cavallino

    > Ale może to Ty przyjąłeś błędne założenie, że ona nie wie co to usenet,
    > bo jest na to za młoda.
    > A może to był przypadek w drugą stronę? ;-)

    Też odpada, jest młodsza od megrimsa, a on usenetuje w najlepsze. ;)

  • 52. Data: 2011-10-08 16:38:45
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-08 15:56, to pisze:
    > begin Cavallino

    > Też odpada, jest młodsza od megrimsa, a on usenetuje w najlepsze. ;)

    IMO to listy dyskusyjne sięgają lat 90-tych. Wtedy mało było for
    internetowych przez przeglądarkę. Kiedyś był IRC i newsy. Teraz
    fejs, skype i wiele innych. IMO to starsi usnetują. Młodsi to pokolenie
    FB, demotywatorów itp. Chociaż ja tam demoty i chamsko.pl lubię :D

    ustalmy fakty: jestem po 40-tce, a moja żona po 30-tce.

  • 53. Data: 2011-10-08 17:41:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 08 Oct 2011 16:38:45 +0200, megrims napisał(a):
    > IMO to listy dyskusyjne sięgają lat 90-tych. Wtedy mało było for
    > internetowych przez przeglądarkę.

    Ba, nawet przegladarek nie bylo, choc w Polsce to raczej margines :-)

    > Kiedyś był IRC i newsy. Teraz
    > fejs, skype i wiele innych. IMO to starsi usnetują. Młodsi to pokolenie
    > FB, demotywatorów itp. Chociaż ja tam demoty i chamsko.pl lubię :D

    demotywatywatory to troche inny rodzaj komunikacji.

    Jeszcze masz np fora gazety, tam IMO caly przekroj wiekowy pisze, no
    powiedzmy do 65 lat,.

    J.

  • 54. Data: 2011-10-08 17:45:27
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-07 21:40, megrims pisze:

    > Jezu.. rumster ?? :o A co mu jest?

    Co mu jest ? Jest mu 3 cylindry 1.4 ;), i jest mu brak
    wyciszenia w kabinie :) Jeśli chodzi o przypadłość nr 1 w
    Chorwacji wyjeżdżając "podjaździkiem" z kwatery na której się
    skitraliśmy, mieliśmy kilka podejść na "odjazd" :) 1 podejście:
    wszyscy na pokładzie :) ... potem poprzez wyrzucanie
    ludzi,sprzętu, wyłączenie klimy z upalaniem sprzęgła udało się
    wyjechać :) ... Skurczysyn na jedynce gasł pod "górkę" :)

    > BTW: da się jetim jeździć po schodach?
    > X-Trailem się dało :D

    Zależy po jakich. Zasadniczo nie próbowałem jeszcze żadnym autem.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 55. Data: 2011-10-08 18:22:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 08 Oct 2011 17:45:27 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
> [...]
    > ludzi,sprzętu, wyłączenie klimy z upalaniem sprzęgła udało się
    > wyjechać :) ... Skurczysyn na jedynce gasł pod "górkę" :)

    Moze masz jakies doswiadczenia z Bieszczad, ale blizej wrocka - podjazd pod
    schronisko w Sokolcu, bodajrze Orzel sie to nazywa.

    Tam tez nie kazde auto wyrabia ... ciekawe jak to w c63 wyglada - silnik
    mocny, ale przelozenia pewnie dobrane do wysokiej predkosci ... i daje sie
    jechac powolutku pod gorke czy nie ?

    J.

  • 56. Data: 2011-10-08 18:24:29
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-08 17:41, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > demotywatywatory to troche inny rodzaj komunikacji.
    >
    > Jeszcze masz np fora gazety, tam IMO caly przekroj wiekowy pisze, no

    Oczywiście. Mój ojciec zanim zmarł znany był na forach onetu.
    Na forach to od 6,5 do 65 lat można się udzielać.

    Ale umiejętność skonfigurowania czytnika, to nie takie proste.
    Szczególnie dla kogoś, kto nie wie, że takie coś istnieje.

  • 57. Data: 2011-10-08 18:32:23
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-08 18:22, J.F. pisze:

> [...]
    > mocny, ale przelozenia pewnie dobrane do wysokiej predkosci ... i daje sie

    To zależy co kto rozumie pod pojęciem powolutku. W każdym 63AMG
    (C, E, ML, SL, S, CLS, SLS...) jest automat. Z przeniesieniem
    momentu i gasnięcieim silnika to problemu nie ma.
    Przekładnia hydrokinetyczna to przeniesie każdy moment.
    Śmieciarki, koparki, ciągniki na lotniskach do samolotów
    to mają skrzynie automatyczne właśnie.

    Zobaczymy jak to będzie z Yetim. Z MT ten 2.0 TDI ma 170 KM,
    a z DSG ma 140. DSG to może fajne jest, bo szybko przekłada.

    W Evo X z DC-SST można wyłączyć ESP i latać bokami do upadłego
    albo aż się ręczny nie spali. A w golfie R nie da się.
    Można by z tego doktorat zrobić.

  • 58. Data: 2011-10-08 19:43:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 08 Oct 2011 18:32:23 +0200, megrims napisał(a):

    > To zależy co kto rozumie pod pojęciem powolutku. W każdym 63AMG

    no wiesz, turysci ida droga, trzeba zwolnic.

    > (C, E, ML, SL, S, CLS, SLS...) jest automat. Z przeniesieniem
    > momentu i gasnięcieim silnika to problemu nie ma.
    > Przekładnia hydrokinetyczna to przeniesie każdy moment.

    No tak.

    > Śmieciarki, koparki, ciągniki na lotniskach do samolotów
    > to mają skrzynie automatyczne właśnie.

    W USA ? bo u nas smieciarki to chyba reczne, koparki to chyba naped w ogole
    hydrauliczny, na lotniskach to nie wiem.

    J.

  • 59. Data: 2011-10-08 23:02:51
    Od: to <t...@x...abc>

    begin megrims

> [...]
    > skype i wiele innych. IMO to starsi usnetują. Młodsi to pokolenie FB,
    > demotywatorów itp. Chociaż ja tam demoty i chamsko.pl lubię :D

    Na forach i portalach społecznościowych panuje zwykle jeszcze większe
    odmóżdżenie niż w usenecie. Próbowałem, ale to ponad moje siły.

    > ustalmy fakty: jestem po 40-tce, a moja żona po 30-tce.

    A ja przed 30. ;)

  • 60. Data: 2011-10-08 23:31:37
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-08 23:02, to pisze:
    > begin megrims

    > Na forach i portalach społecznościowych panuje zwykle jeszcze większe
    > odmóżdżenie niż w usenecie. Próbowałem, ale to ponad moje siły.

    > A ja przed 30. ;)

    no to zazdroszczę.