-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
ria.pl!not-for-mail
From: megrims <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Megrims - przestroga
Date: Sat, 08 Oct 2011 18:32:23 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 31
Message-ID: <j6ptum$rj1$1@usenet.news.interia.pl>
References: <j6hn8p$23c$1@mx1.internetia.pl> <j6iiov$v82$1@news.icpnet.pl>
<j6ij51$65t$1@usenet.news.interia.pl> <j6ijnt$fcf$1@node2.news.atman.pl>
<j6k205$dpo$1@usenet.news.interia.pl> <j6ndil$c6k$2@node2.news.atman.pl>
<j6nkio$45m$2@usenet.news.interia.pl> <j6pr6q$pnh$1@node2.news.atman.pl>
<j...@4...net>
NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1318091542 28257 79.187.111.26 (8 Oct 2011 16:32:22
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Oct 2011 16:32:22 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:7.0.1) Gecko/20110929
Thunderbird/7.0.1
In-Reply-To: <j...@4...net>
X-Antivirus: avast! (VPS 111008-1, 2011-10-08), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2405087
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-10-08 18:22, J.F. pisze:
> Dnia Sat, 08 Oct 2011 17:45:27 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
>>> Jezu.. rumster ?? :o A co mu jest?
>> Co mu jest ? Jest mu 3 cylindry 1.4 ;), i jest mu brak
>> wyciszenia w kabinie :) Jeśli chodzi o przypadłość nr 1 w
>> Chorwacji wyjeżdżając "podjaździkiem" z kwatery na której się
>> skitraliśmy, mieliśmy kilka podejść na "odjazd" :) 1 podejście:
>> wszyscy na pokładzie :) ... potem poprzez wyrzucanie
>> ludzi,sprzętu, wyłączenie klimy z upalaniem sprzęgła udało się
>> wyjechać :) ... Skurczysyn na jedynce gasł pod "górkę" :)
>
> Moze masz jakies doswiadczenia z Bieszczad, ale blizej wrocka - podjazd pod
> schronisko w Sokolcu, bodajrze Orzel sie to nazywa.
>
> Tam tez nie kazde auto wyrabia ... ciekawe jak to w c63 wyglada - silnik
> mocny, ale przelozenia pewnie dobrane do wysokiej predkosci ... i daje sie
> jechac powolutku pod gorke czy nie ?
To zależy co kto rozumie pod pojęciem powolutku. W każdym 63AMG
(C, E, ML, SL, S, CLS, SLS...) jest automat. Z przeniesieniem
momentu i gasnięcieim silnika to problemu nie ma.
Przekładnia hydrokinetyczna to przeniesie każdy moment.
Śmieciarki, koparki, ciągniki na lotniskach do samolotów
to mają skrzynie automatyczne właśnie.
Zobaczymy jak to będzie z Yetim. Z MT ten 2.0 TDI ma 170 KM,
a z DSG ma 140. DSG to może fajne jest, bo szybko przekłada.
W Evo X z DC-SST można wyłączyć ESP i latać bokami do upadłego
albo aż się ręczny nie spali. A w golfie R nie da się.
Można by z tego doktorat zrobić.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=