  • Data: 2011-10-16 15:40:23
    Temat: Re: Megrims, może powinieneś ....
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 16 Oct 2011 15:22:53 +0200, z napisał(a):

    > No to więc w czym jest problem? Dlaczego poważne gremia nazywają
    > wynalazcą i dają nagrody skoro to jest tak stare jak świat.

    Bo to nie sa powazne gremia ?
    Bo nie analizowali urzadzenia tylko pomysleli ze skoro powazne gremia w
    Polsce analizowaly, to to jest wiekopomny wynalazek ?

    > Dla Kowalskiego po technikum mechanicznym to jest oczywiste że to jest
    > przekładnia z odpowiednio dobranym przełożeniem. Problem to mi świta z
    > ekonomicznym tego zastosowaniem w praktyce.

    No wlasnie - problem w tym ze jesli to nie dziala w cudowny sposob, to nic
    nie daje, a stosowanie w samochodach jest technicznie nieuzasadnione, a
    wiec ekonomicnie tez :-)

    > Dlaczego bardziej wykształceni niż ja dają temu "wynalazkowi" nagrody i
    > nikt nie pokusił się o obrazowe zdemaskowanie wynalazku.

    Bo maja wiecej pieniedzy niz rozumu ? :-)

    J.