  • Data: 2011-10-16 11:19:26
    Temat: Re: Megrims, może powinieneś ....
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > O'RLY?
    >
    > http://www.epar.pl/metoda-absorpcji-energi-kinetyczn
    ej/technologia/

    Tak mój Panie :) Fizyka za moich czasów klasy 6-tej chyba oraz
    nieopisany wykres to trochę za mało. Z danych jakie znalazłem na
    stronie, niczego nie jestem w stanie zamówić, i to nie z powodu braku
    produkcji, tylko z powodu braku danych.

    Żeby nie było że się czepiam. Wspaniale, że coś wynalazł, że coś robi i
    życzę mu jak najlepiej. Widzę że jest na początku swojej drogi, gdyż
    projekty zrealizowane czy też prawie realizowane są z jego grupy
    kapitałowej (EPAR MINE, EPAR SEA, EPAR LIFT, EPAR RAIL i.t.d.). Zapewne
    z czasem będzie lepiej i mam nadzieję, że gdzieś się jego rozwiązania
    sprawdzą.

    Ja natomiast oczekuję informacji: jaką masę, przy jakiej prędkości, na
    jakiej drodze, z jaką charakterystyką i co najważniejsze ostatnio dla
    mnie, jak często.

    Miłego.
    Irek.N.