  • 1. Data: 2010-08-03 08:13:48
    Temat: Mega zoomy
    Od: Bartek <b...@n...pl>

    Po przecztaniu tony a moze i dwoch roznych opinii dalej nie moge sie
    zdecydowac ktory kupic.
    Bez wzgledu na ktory by nie spojrzec,jedni chwala pod niebiosa inni
    narzekaja. W kazdym przypadku nikt nie mowi ani slowa o szybkosci AF na
    czym mi mocno zalezy jak rowniez na jakosci zdjec szczegolnie przy
    gorszym oswietleniu.
    Sklaniam sie ku P100 albo HS10 ale moze to tez byc kazdy inny jezeli tak
    poradzicie.Moge sie mylic ale patrzac na probki zdjec wydaje mi sie ze
    Fuji robi kolory bardziej nasycone i przyjemniejsze dla oka .
    Mial ktos z szanownych grupowiczow jakis mega zoom w reku i moze cos o
    nim powiedziec?
    Pozdrawiam. Niedzielny Fotograf.

  • 2. Data: 2010-08-03 08:24:11
    Temat: Re: Mega zoomy
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Bartek" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Po przecztaniu tony a moze i dwoch roznych opinii dalej nie moge sie
    > zdecydowac ktory kupic.
    > Bez wzgledu na ktory by nie spojrzec,jedni chwala pod niebiosa inni
    > narzekaja.

    Bo nie ma takiego produktu który by dogodzil wszystkim. Dlatego ważne jest
    aby spisać cechy na których ci zależy. Można nawet wklepać to w jakąś
    wyszukiwarke która da ci liste kilku modeli. I jak potem zaczeniesz
    porówywac te kilka wybranych to i tak dojdziesz do wniosku ze różnią się
    nieznacznie w danym zakresie cenowym.