    From: p...@p...pl (parys)
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Mega duze pingi do 1. urzšdzenia TPSA
    Date: 3 Aug 2004 13:40:30 +0200

    soohy napisał(a):
    > Witam,
    > mam dsl'a megowego i problem taki.
    > Jak jest wszystko OK, pingi do pierwszego urzadzenia TPSA wynosza ok
    10ms
    > (kat-ru2.idsl.tpnet.pl --> 213.25.2.207) . Ale czesto w momencie wzrastaja
    > do kilku tysiecy ms, a co za tym idzie net idzie opooornie. Gdy
    zresetuje
    > modem a on sie laskawie zsynchronizuje po 3-5 minutach (!) pingi wracaja do
    > poziomu 10ms, stronki smigaja i wszystko jest git, aby po jakim blizej
    nie
> [...]

    zaobserwowałem cos podobnego u kogoœ, niestety nie mam możliwoœci
    sprawdzić tam czy może to być powodowane jakimœ zatrojanowanym komputerem
    w LANie

    ale bardzo ciekawe jest to, ze te kilkusekundowe opóŸnienia zaczynajš się
    na 3-cim hopie – dodam, ze jest to linia iDSL na "głębokiej" prowincji ;P
    - akurat sytuacja jest taka, ze nie zgłaszałem tego nigdzie bo kiedyœ
    zostałem dyskretnie poproszony/wyproszony z opiekowania się tš sieciš, mam
    tylko podejrzenia, ze sš to problemy zwišzane typowo z "głębokš" prowincjš
    :D

    pozdro
    parys

    --