    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Media Markt dla idiotów?
    Date: Fri, 17 Apr 2009 09:32:53 +0200

    Użytkownik "sofu" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gs821c$4h6$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > skierowal ich
    > do serwisu Toshiby. Przyjeli TV do naprawy a pozniej zadzwonili,
    > ze moga ja
    > wykonac tylko odpłatnie. facetka ponoc dotarła do
    > przedstawicielstwa Toshiby
    > i zaczeła tam napierdzielac ze sprzedaja takie buble i serwis
    > tego nie chce
    > naprawiac.
    > Wtedy jej powiedzieli, ze to stary model juz nieprodukowany,
    > ktory ponoc
    > mial 6-7 lat i byl duzo grany.
    > ze takie cos moze powstac od wilgoci i kurzu (to jej słowa).

    Troche bym sie zdziwil .. okragla plama w LCD od kurzu ? No chyba
    ze prostokatna

    > A ona na to ze
    > mieszka w blokach gdzie jest sucho az za bardzo a kurz jak
    > wszedzie i ze

    Jak wszedzie czy jak wszedzie na Slasku ? :-)

    > grala na nim normalnie przez ten rok i 3 miesiace. Mowiła, ze
    > chyba jakos to
    > moga sprawdzic ile gral telewizor? Ale ja mysle ze bardziej po
    > datach na
    > płycie czy cos w tym rodzaju, bo mi sie nie chce wierzyc zeby TV
    > mialo jakis
    > licznik godzin?

    W dzisiejszych czasach mozliwe. Telewizory LCD to male komputery. A
    moze i duze komputery.

    > W kaZdym razie kontrowersyjna jest sprawa tego starego
    > modelu i tych 7 lat. Czy to jest mozliwe, zeby jej sprzedali
    > starego grata
    > zamiast nowego TV? Gdzies czytalem na forum, ze to normalana
    > praktyka tego

    W ogolnosci mozliwe, chocby sprzet demonstracyjny czy czekajacy w
    magazynie.
    Ale .. w tej dziedzinie postep jest tak duzy ze trudno zeby klient
    pomylil nowy model z 6 letnim.
    Chyba ze wybral najtansze g* z wyprzedazy.

    Odszukac fakture ze sklepu, wziasc papier z serwisu ze od naprawy
    nie dokonaja bo zbyt stary, wrocic do sklepu i upomniec sie o swoje
    konsumenckie prawa - towar nie ma deklarowanej cechy - dwoch lat
    gwarancji.

    > napisał, ze "nowy" laptop mial dane uzytkownika na twardym dysku.
    > Ktos widac
    > w serwisie zapomniał je wyczyscic?
    > Co o tym sadzicie? Gdyby to byla prawda toby nalazało omijac te
    > firme
    > szerokim łukiem.

    Wiesz, zasadniczo laptop od miesiaca uzywania sie nie zuzywa,
    telewizor podobnie ..

    J.