  • 11. Data: 2017-04-10 15:28:21
    Temat: Re: Mechanizm "płynący" do zegara
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    news:58eb8209$0$641$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zdaje sie, ze gdzies widzialem "wiatraczek" na osi silnika.
    >
    > Zero precyzji ... ale widac powtarzalnosc wystarczajaca :-)

    No, na NLQ wtedy nie liczę, ale jeśli np. taki wydruk byłby tani, a faktura,
    czy pismo, wystarczająco wyraźne, to ja się nawet zgadzam.
    Już drukowałem korespondencję do urzędu, na drukarce MPS803, gdzie trzeba
    było osobno zdefiniować pliterki, nawet mi pieczątkę na duplikacie przybili,
    że zgodne z oryginałem... i git.
    A tam trzeba było polegać na tym, że może przy przesuwie, nie zgubi kroku...

    (C) Kabaret Neo-Nówka.