  • Data: 2010-01-31 18:57:10
    Temat: Re: Mcleaner: Jak przepuścić esesmany?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-31 19:53, Dominik & Monika pisze:

    > Zgadzam się w 100%. Niestety marketoidzi są zdania, że każdemu do szczęścia
    > wystarczy mp3 i megapiksele, a ostatnio dodatkowo ekran dotykowy

    Dotykowy ekran to w ogóle porażka. Już klnę na tę nokię, bo bardzo ma
    źle rozmieszczone klawisze, ale jeszcze coś się da na dotyk. Ale żeby
    używać macadełka, to bym musiał ocipieć całkowicie. Choć pewnie za parę
    lat nie będę miał wyjścia.

    i gps
    > (podczas gdy dedykowana nawigacja z dużym ekranem, uchwytem i ładowarką
    > samochodową oraz legalnym zupełnie przyzwoitym programem nawigacyjnym
    > nie potrzebującym do działania Internetu kosztuje 200 zł).

    E? 200zł legalna? To gdzie takie tanie? Same mapy są przecie koło 500zł.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek