-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pio
nier.net.pl!news.icpnet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mazut w dieslu
Date: Sat, 22 Oct 2011 21:14:25 +0200
Organization: ICP News Server
Lines: 20
Message-ID: <s...@k...sail-ho.pl>
References: <1fg2jg3rx3w3j$.k00wgkq84h6a.dlg@40tude.net> <j7pcb1$2te$1@news.onet.pl>
<psnp91wg3dfn$.127u8cr6u0cvq$.dlg@40tude.net> <j7pcg4$3gb$1@news.onet.pl>
<mlblssfjf9k4$.14fdcr2t4h2ud.dlg@40tude.net>
<j7pf16$h1r$1@mx1.internetia.pl> <j7pfdh$e2b$1@news.onet.pl>
<j7pk2r$uud$1@news.icpnet.pl>
<4ea0614c$0$2188$65785112@news.neostrada.pl> <j7q3qf$s6q$2@news.onet.pl>
<4ea1a7d5$0$2185$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<j7ur1s$gmr$2@news.icpnet.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-75-133-230.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icpnet.pl 1319311103 25541 89.75.133.230 (22 Oct 2011 19:18:23 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 22 Oct 2011 19:18:23 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux) Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2408390
[ ukryj nagłówki ]On 2011-10-22, nazgul <x...@w...pl> wrote:
>> Po pierwsze: W przypadku dużych silników na dużych statkach to najpierw trzeba
>> zmienic paliwo na lżejsze :)
>>
> a tak właściwie, to dlaczego?
Bo na ciężkim paliwie możesz tylko trzmymać stałą (w przybliżeniu) prędkość
obrotową, przy jakiejkolwiek zmianie warunków zapchasz układ zasilania
i bez czyszczenia nie odpalisz z powrotem. Ile czasu potrzeba na zmianę
paliwa - nie wiem. Trochę szczegółów znajdziesz tutaj:
http://glodowski.w.interia.pl/ - za resztą sam pogooglaj. BTW: jak ktoś
myśli, że układ zasilania nowoczesnego diesla samochodowego jest
skomplikowany to niech kliknie i poczyta :)
A samo używanie ciężkich paliw wynika tylko i wyłącznie z ekonomii: jest
dużo tańsze i (chyba) zamuje mniej miejsca niż paliwa lekkie.
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
Następne wpisy z tego wątku
- 23.10.11 17:15 _ąćęłńóśźż
- 23.10.11 22:10 Jaroslaw Berezowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]