-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!news2.arglkargh.de!news.albasani.net!newsfeed.freenet.ag!news2.euro.net!209.19
7.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada
.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 21 Oct 2011 19:11:50 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mazut w dieslu
References: <1fg2jg3rx3w3j$.k00wgkq84h6a.dlg@40tude.net> <j7pcb1$2te$1@news.onet.pl>
<psnp91wg3dfn$.127u8cr6u0cvq$.dlg@40tude.net> <j7pcg4$3gb$1@news.onet.pl>
<mlblssfjf9k4$.14fdcr2t4h2ud.dlg@40tude.net>
<j7pf16$h1r$1@mx1.internetia.pl> <j7pfdh$e2b$1@news.onet.pl>
<j7pk2r$uud$1@news.icpnet.pl>
<4ea0614c$0$2188$65785112@news.neostrada.pl> <j7q3qf$s6q$2@news.onet.pl>
In-Reply-To: <j7q3qf$s6q$2@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 16
Message-ID: <4ea1a7d5$0$2185$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.57.103
X-Trace: 1319217109 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2185 83.27.57.103:34126
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2408223
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-10-20 23:28, Stefan Szczygielski pisze:
> W dniu 20.10.2011 19:58, Tomasz Pyra pisze:
>> Chociaż to też jeszcze nie to, co siłownie okrętowe które kręcą się
>> 100-200rpm i mają ledwo kilka KM z litra pojemności.
>
> Ja tak jeszcze coś kojarzę, że wykonanie nawrotu przez tankowiec zajmuje
> jakieś kilka km potrzebne m.in. do przełączenia się na zwykłe diesle.
> Takie działanie może być trudne w warunkach drogowych ;)
To raczej nie tak.
Manewr CNCW (cała naprzód->cała wstecz) wymaga wyłączenia silnika i
odpalenia go ponownie za pomocą sprężonego powietrza na obrotach do tyłu.
Diesle okrętowe są dwusuwowe i w zależności od kierunku nadanego przy
rozruchu mogą chodzić w obie strony.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.10.11 11:32 Krzysiek Kielczewski
- 22.10.11 18:29 nazgul
- 22.10.11 21:14 Krzysiek Kielczewski
- 23.10.11 17:15 _ąćęłńóśźż
- 23.10.11 22:10 Jaroslaw Berezowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]