eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMazut w diesluRe: Mazut w dieslu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !news2.arglkargh.de!news.albasani.net!newsfeed.freenet.ag!news2.euro.net!209.19
    7.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada
    .pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
    pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 21 Oct 2011 19:11:50 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mazut w dieslu
    References: <1fg2jg3rx3w3j$.k00wgkq84h6a.dlg@40tude.net> <j7pcb1$2te$1@news.onet.pl>
    <psnp91wg3dfn$.127u8cr6u0cvq$.dlg@40tude.net> <j7pcg4$3gb$1@news.onet.pl>
    <mlblssfjf9k4$.14fdcr2t4h2ud.dlg@40tude.net>
    <j7pf16$h1r$1@mx1.internetia.pl> <j7pfdh$e2b$1@news.onet.pl>
    <j7pk2r$uud$1@news.icpnet.pl>
    <4ea0614c$0$2188$65785112@news.neostrada.pl> <j7q3qf$s6q$2@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <j7q3qf$s6q$2@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 16
    Message-ID: <4ea1a7d5$0$2185$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.57.103
    X-Trace: 1319217109 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2185 83.27.57.103:34126
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2408223
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-10-20 23:28, Stefan Szczygielski pisze:
    > W dniu 20.10.2011 19:58, Tomasz Pyra pisze:
    >> Chociaż to też jeszcze nie to, co siłownie okrętowe które kręcą się
    >> 100-200rpm i mają ledwo kilka KM z litra pojemności.
    >
    > Ja tak jeszcze coś kojarzę, że wykonanie nawrotu przez tankowiec zajmuje
    > jakieś kilka km potrzebne m.in. do przełączenia się na zwykłe diesle.
    > Takie działanie może być trudne w warunkach drogowych ;)

    To raczej nie tak.
    Manewr CNCW (cała naprzód->cała wstecz) wymaga wyłączenia silnika i
    odpalenia go ponownie za pomocą sprężonego powietrza na obrotach do tyłu.
    Diesle okrętowe są dwusuwowe i w zależności od kierunku nadanego przy
    rozruchu mogą chodzić w obie strony.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: