eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMazda się chwaliRe: Mazda się chwali
  • X-Received: by 2002:a81:450:: with SMTP id 77mr500ywe.6.1546916799456; Mon, 07 Jan
    2019 19:06:39 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a81:450:: with SMTP id 77mr500ywe.6.1546916799456; Mon, 07 Jan
    2019 19:06:39 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!v55no9673022qtk.0!news-out.google.com!m21ni17221qta.0!
    nntp.google.com!v55no9673015qtk.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googleg
    roups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 7 Jan 2019 19:06:39 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5bf42d93$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=5.173.168.148;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 5.173.168.148
    References: <5bf17836$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5bf17e34$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <5bf42d93$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Re: Mazda się chwali
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 08 Jan 2019 03:06:39 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647792
    [ ukryj nagłówki ]

    W cynkowaniu tez. Ale powloki antykorozyje sa rownie wazne. Cynk ze stala tworza
    ogniwo galwaniczne w ktorym przy utracie ciaglosci warstwy cynku i w obecnosci wody
    rozpuszczany jest cynk. W naszych warunkach atmosferycznych gola stal koroduje z
    predkoscia ok. 0,3mm na rok. Cynk dziesiec razy wolniej. Jesli w jakis nielicznych
    samochodach producent na wybrane elementy zastosuje cynkowana stal to powloka cynku
    jest tak cienka ze symbolicznie zabezpiecza stal. Producentowi zalezy zeby nadwozie
    nie zardzewialo w czasie na jaki daje gwarancje na perforacje, czyli dziury
    spowodowane korozja. To ze auto bedzie rude mu wisi i powiewa. W polskich warunkach
    kliamtycznych nadwozia powinny byc zabezpieczane w profilach zamknietych i wszystkich
    laczeniach blach preparatami typu fluidol. Przy starannym i co jakims czas
    powtarzanym zabezpieczeniu profili i kontrolowaniu ubytkow mas bitumicznych i innych
    i ich uzupelnianiu na podwoziu zywotnosc karoserii bez korozji atmosferycznej mozna
    przedluzyc praktycznie w nieskonczonosc. Niestety nie da sie nic zrobic na korozje
    zmeczeniowa. I jedyna metoda naprawy tak skorodowanych elementow jest ich wymiana
    przez blacharza. Korozja stali to bardzo rozlegly temat. Chwilowo nikomu nie udalo
    sie znalezc na nia zlotego srodka. Do tego dochodza wady produkcyjne stali z ktorej
    robi sie blachy, wady produkcyjne blach w ktorych nalot korozyjny na zewnatrz jest
    najmniejszym problemem. Ogolnie temat morze. Wniosek jest jeden. W Polsce jesli
    samochod ma jezdzic bez rdzy wiecej niz 8-10 lat musi byc dodatkowo zabezpieczany
    przed korozja.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: