  • 1. Data: 2010-10-24 15:58:25
    Temat: Mazda 323 1992 wartość na szrocie
    Od: "W.Brzozowski" <1...@a...pl>

    Ile można dostać na złomie za takie autko,będące na chodzie.Jedynie sprzęgło
    jest do roboty?Mam na myśli autokasację.

  • 2. Data: 2010-10-24 16:06:00
    Temat: Re: Mazda 323 1992 wartość na szrocie
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-24 15:58, W.Brzozowski pisze:
    > Ile można dostać na złomie za takie autko,będące na chodzie.Jedynie sprzęgło
    > jest do roboty?Mam na myśli autokasację.

    od 350 do 500zł.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 3. Data: 2010-10-24 16:40:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin W.Brzozowski

    > Ile można dostać na złomie za takie autko,będące na chodzie.Jedynie
    > sprzęgło jest do roboty?Mam na myśli autokasację.

    Raczej Ci się to nie opłaci, wystaw na Allegro od 500 zł czy coś. Pewnie
    ktoś się skusi i jeszcze sam po nie przyjedzie i zabierze.

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-10-24 20:14:02
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Ile można dostać na złomie za takie autko,będące na chodzie.Jedynie
    > sprzęgło
    > jest do roboty?Mam na myśli autokasację.

    Kasowalem 626 z 1991 roku, takze sprzeglo sie slizgalo. Dostalem 200 zl.

    Dysiek

  • 5. Data: 2010-10-25 13:45:17
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-24 20:14, Dysiek pisze:
    > Kasowalem 626 z 1991 roku, takze sprzeglo sie slizgalo. Dostalem 200 zl.

    szkoda, taki wypas oddać za 200zł :(

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-10-25 15:26:44
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > szkoda, taki wypas oddać za 200zł :(

    Wystawilem najpierw na otomoto za 1.500 zlotych (2.0 z LPG), nastukane miala
    350.000 czyli w miare normalnie jak na ten rocznik, wyposazenie tez w miare
    (elektryczne szyby, wspomaganie, centralny) ale NIKT nie zadzwonil.
    Blacharsko tez sie trzymala niezle - byla robiona na biezaco. Poszla na zlom
    za 200 zl, potem zlomiarz zrobil sprzeglo, przekrecil licznik na 140 tys i
    poszla za 2.000 bo tak sie zlozylo, ze spotkalem nowego wlasciciela na
    ulicy. Widac trzeba krecic liczniki :-(

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 7. Data: 2010-10-25 15:40:31
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Dysiek" <b...@b...pl> wrote in message

> [...]
    > licznik na 140 tys i poszla za 2.000 bo tak sie zlozylo, ze spotkalem
    > nowego wlasciciela na ulicy. Widac trzeba krecic liczniki :-(

    Ludzie naprawde sa tak durni, zeby wierzyc w 140k w 20-letnim samochodzie z
    LPG?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 8. Data: 2010-10-25 15:52:29
    Temat: Re: Mazda 323 1992 warto?ae na szrocie
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-25 15:40, kamil pisze:
    > Ludzie naprawde sa tak durni, zeby wierzyc w 140k w 20-letnim
    > samochodzie z LPG?

    tak są :)

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-10-25 15:54:39
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Uzytkownik "kamil" <k...@s...com> napisal w wiadomosci
    > "Dysiek" <b...@b...pl> wrote in message
    > Ludzie naprawde sa tak durni, zeby wierzyc w 140k w 20-letnim
    > samochodzie z LPG?

    W czasach 125p i Polonezów nieraz przy 100kkm byl koniec silnika, wiec takie
    140kkm to i tak duzy przebieg, az dziw ze ktos to kupil... ;)

    Pozdr