-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Max bezpieczne napięcie aku samochodowego - pod obciążeniem czy bez?
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <ot21ev$sm2$1$gof@news.chmurka.net>
From: "(c)RaSz" <N...@p...onet.pl>
Date: Sat, 28 Oct 2017 22:10:46 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <ot21ev$sm2$1$gof@news.chmurka.net>
Content-Type: multipart/mixed; boundary="------------B98535D2B78DAD73553CFCDE"
Content-Language: pl
Lines: 40
Message-ID: <59f4e444$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.6.149.172
X-Trace: 1509221444 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 639 83.6.149.172:53249
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 642642018
X-Received-Bytes: 2846
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:725403
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-10-28 o 15:41, Adam Wysocki pisze:
> Rok temu przymierzałem się do zrobienia ogrzewania postojowego przy
> użyciu nagrzewnicy 1kW i dodatkowego akumulatora samochodowego.
>
Ja nie elektryk, ja chemik, no i tak mi wychodzi, że ogrzewanie takie,
jeśli w dodatku ma działać dłuższy czas, to na palniku jakimś lepiej już
zrobić. Jedna sporą trudność może sprawić to, że niełatwo byłoby
zmajstrować palnik bezobsługowy. Ale choć niełatwo, to by się dało,
tyle, że wystąpi wiele problemów do rozwiązania przez całkiem spory
zespół kompetentnych inżynierów, a może też jakichś naukowców. Bo tak w
warunkach garażowych to faktycznie: powiesić grzejnik na akumulatorze
będzie dużo prościej.
Pamiętaj, że nie powinien on działać całą noc, nie ma takiej potrzeby!
Wystarczy, aby włączył się rano, jakiś kwadrans przed tym, jak będziesz
chciał skorzystać z pojazdu. A całonocny to już tylko na palnik: odpada
problem z zainicjowaniem zapłonu, wszak da się je rozpocząć ze
wspomaganiem rąk użytkownika.
--
Goszyści, zamiast rzetelnego programu nakierowanego na rozwój
gospodarczy -- serwują pasztet dobrze brzmiących hasełek, których
realizacja jest szkodliwa -- a już najbardziej dla tych biednych, którzy
dopiero się... narodzą!
Następne wpisy z tego wątku
- 29.10.17 00:09 Adam
- 29.10.17 00:16 Adam
- 02.11.17 15:43 Adam Wysocki
- 02.11.17 15:43 Adam Wysocki
- 02.11.17 15:47 Adam Wysocki
- 02.11.17 18:08 jacek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- OpenPnP
- taka skrzynka do kablowki
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
Najnowsze wątki
- 2025-02-24 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-24 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-24 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-24 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-24 Antifa
- 2025-02-23 Orange Free na kartę - coś się popsuło
- 2025-02-23 Ciekawy wyrok Sadu Najwyzszego USA
- 2025-02-22 spalinki
- 2025-02-22 Warszawa => Presales Engineer IT <=
- 2025-02-22 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-22 Spalinki:)
- 2025-02-23 Useme
- 2025-02-22 Drogie mieszkania, drogie kredyty i ogromne zyski banków. Czy rząd ma rozwiązanie?
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=