  • 1. Data: 2009-06-30 01:14:00
    Temat: Matryca do TV LCD
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    mam walniętą matrycę w TV Sony Brawia KDL 26U4000 .matryca to LTA260AP01
    czy orientuje się ktoś czy na Wolumenie dostanę i jaki był by koszt

  • 2. Data: 2009-06-30 11:15:11
    Temat: Re: Matryca do TV LCD
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 03:14:00 +0200, Arek napisał(a):
    > mam walniętą matrycę w TV Sony Brawia KDL 26U4000 .matryca to LTA260AP01
    > czy orientuje się ktoś czy na Wolumenie dostanę i jaki był by koszt

    Albo cena będzie zupełnie wykluczała sensowność zakupu, albo spec przyjmie
    zamówienie i "sprowadzi" z czyjegoś domu :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 3. Data: 2009-06-30 19:30:09
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    > Albo cena będzie zupełnie wykluczała sensowność zakupu, albo spec przyjmie
    > zamówienie i "sprowadzi" z czyjegoś domu :)
    >
    > Pozdrawiam,
    > --
    cześć
    czegoś tu nie rozumiem ,sprzedawane są setki tys Tel LCD czy Plazm i nikt
    nie sprowadza do nich matryc?
    matryce są delikatne i jak syn wjedzie samochodem w ekran lub pieprznie
    pilotem to co? tylko wyspecjalizowane firmy mają dostęp? ja sam bym to
    wymienił nie płacąc za usługę a za samą część
    może siedzi tu na grupie pracownik takiego zakładu i niech się wypowie o co
    tu chodzi

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-06-30 20:15:01
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W wtorek 30 czerwiec 2009 21:30, Arek wyraził następujacą opinię:

> [...]
    > pilotem to co? tylko wyspecjalizowane firmy mają dostęp? ja sam bym to
    > wymienił nie płacąc za usługę a za samą część

    A jeśli ta jedna część stanowi 90% wartości TV? Bo co tam jeszcze może być
    drogiego? Te trochę elektroniki? Obudowa? W dodatku obudowa prawdopodobnie
    do panelu jest przyklejona a elektronika zawiera w sobie charakterystykę tej
    _konkretnej_ sztuki panelu :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 5. Data: 2009-06-30 20:25:49
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    Arek pisze:

> [...]
    > wymienił nie płacąc za usługę a za samą część
    > może siedzi tu na grupie pracownik takiego zakładu i niech się wypowie o co

    Zajedź i sprawdź. Z tego co widzę to wypowiadający się tutaj przedstawią
    ci 1001 powodów dla których tej matrycy nie kupisz nie mając często
    pojęcia o czym piszą.

  • 6. Data: 2009-07-01 05:06:49
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Arek pisze:

> [...]
    > wymienił nie płacąc za usługę a za samą część
    > może siedzi tu na grupie pracownik takiego zakładu i niech się wypowie o co

    TAk sprzedawane sa setki tysiecy ale psuje sie kilka sztuk rocznie i
    sprowadzenie takiej matrycy w malych ilosciach jest poprostu nieoplacalne.

    Zainteresuj sie ile kosztuje sprowadzenie kilku sztuk matryc droga
    lotnicza z Chin a szczeka ci opadnie i zrozumiesz dlaczego nowy TV
    bedzie tanszy od matrycy.

  • 7. Data: 2009-07-01 05:30:05
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Zainteresuj sie ile kosztuje sprowadzenie kilku sztuk matryc droga
    > lotnicza z Chin a szczeka ci opadnie

    Nie wiem jak jest z matrycami ale z elektroniką do automatyki
    przemysłowej jest tak, że jest cena katalogowa i nie ważne czy dany
    element jest na magazynie w Polsce, Austrii, czy Japonii. Cena jest taka
    sama. Od cen katalogowych są upusty. Jeśli jakiś towar znajduje się w
    magazynie w Japonii to jego cena nie zmienia się. Wydłuża się tylko
    okres wyczekiwania na zamówiony towar. Często nawet czeka się 9 tygodni.

  • 8. Data: 2009-07-01 06:05:24
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Gienek pisze:

> [...]
    > magazynie w Japonii to jego cena nie zmienia się. Wydłuża się tylko
    > okres wyczekiwania na zamówiony towar. Często nawet czeka się 9 tygodni.

    Tak ale musisz zamowic minimum kontener !

  • 9. Data: 2009-07-01 07:19:22
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Tak ale musisz zamowic minimum kontener !

    Sprzet teraz jest jednorazowy po prostu. Dawniej sie naprawialo,
    sztukowalo. Np. panel 10 cali kosztuje 450 zl, wiec stanowi on 90% ceny
    TV, nie oplaci sie go sprowadzac i wymieniac.

    Jingiel

  • 10. Data: 2009-07-01 11:50:39
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Tak ale musisz zamowic minimum kontener !

    Nawet jak zamawiam u dystrybutora jedną sztukę to płacę tyle samo bez
    względu na to czy dany towar jest w Polsce na magazynie, gdzieś tam w
    europie czy w Japonii. Jedyną różnicą jest okres oczekiwania.