  • 11. Data: 2009-07-01 15:17:46
    Temat: Re: Matryca do TV LCD
    Od: "sesam" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:h2fiig$f50$2@inews.gazeta.pl...

    > Nawet jak zamawiam u dystrybutora jedną sztukę to płacę tyle samo bez
    > względu na to czy dany towar jest w Polsce na magazynie, gdzieś tam w
    > europie czy w Japonii. Jedyną różnicą jest okres oczekiwania.

    No to zamów Arkowi taki panel i po kłopocie :)

  • 12. Data: 2009-07-01 16:06:31
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    > Często nawet czeka się 9 tygodni.

    to na osiołku jedzie z tej japoni ?? moje zmówienia z honkongu, chin lub
    australii nie idą dłużej niż 3-4 dni robocze. towar wysłaeny w poniedziałek
    kurier dostarcza w czwartek-piątek.
    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 13. Data: 2009-07-01 20:26:14
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości
    > mam walniętą matrycę w TV Sony Brawia KDL 26U4000 .matryca to LTA260AP01
    > czy orientuje się ktoś czy na Wolumenie dostanę i jaki był by koszt

    Na gwarancji padła matryca w monitorze Fujitsu Siemens, czas naprawy
    (sprowadzenia matrycy) w serwisie autoryzowanym 2 m-ce (słownie dwa
    miesiące). :D
    Dla porównania w LG matryca wymieniona w ciągu 10 dni, w Benq nie bawili się
    w wymianę matrycy, wymiana monitora na nowy 2 tygodnie.

  • 14. Data: 2009-07-01 20:31:13
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości
    > mam walniętą matrycę w TV Sony Brawia KDL 26U4000 .matryca to LTA260AP01
    > czy orientuje się ktoś czy na Wolumenie dostanę i jaki był by koszt

    Aha, to jest matryca produkowana przez Samsunga, zadzwon moze do serwisu.

  • 15. Data: 2009-07-01 20:35:03
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości
    > mam walniętą matrycę w TV Sony Brawia KDL 26U4000 .matryca to LTA260AP01
    > czy orientuje się ktoś czy na Wolumenie dostanę i jaki był by koszt

    pod tym numerem: 509 68 22 08 w listopadzie 2008 roku ktos oferowal za
    250zł z ryską.

  • 16. Data: 2009-07-02 06:50:06
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > to na osiołku jedzie z tej japoni ??

    Czasami też nad tym się zastanawiam. Szlak normalnie człowieka trafia.
    Ciekawe czy przypadkiem ten długi okres oczekiwania nie jest winą
    dystrybutora.

  • 17. Data: 2009-07-02 07:07:30
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    Gienek pisze:

    > Czasami też nad tym się zastanawiam. Szlak normalnie człowieka trafia.
    > Ciekawe czy przypadkiem ten długi okres oczekiwania nie jest winą
    > dystrybutora.

    Zanim sie po japonsku dogadaja to tyle schodzi. Pewnie jedzie gosc i na
    migi pokazuje co chce:)))

    Jingiel

  • 18. Data: 2009-07-17 21:43:53
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 01 Jul 2009 08:05:24 +0200, games <g...@g...home.pl> wrote:

    >Tak ale musisz zamowic minimum kontener !

    Bzdura. Wystarczy 1 szt.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu