-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "TM" <t...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <526d4929$0$2289$65785112@news.neostrada.pl>
<526e2f83$0$2277$65785112@news.neostrada.pl>
<l4osjh$h14$1@node1.news.atman.pl>
<526ff782$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
<l4p6t5$i1l$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Mata do bagażnika
Date: Wed, 30 Oct 2013 11:27:00 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 29
Message-ID: <5270def9$0$2181$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 95.50.163.154
X-Trace: 1383128825 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2181 95.50.163.154:60187
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2509142
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisał w wiadomości
news:l4p6t5$i1l$1@node2.news.atman.pl...
>
> Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
> news:526ff782$0$2164$65785112@news.neostrada.pl...
>
>> Bez przesady, taka mata kosztuje grosze, a jak nie szurasz po nim ciężkimi
>> przedmiotami to ten antypoślizg wytrzymuje lata całe.
>
> Ja mam inne doświadczenia.
>
>> W jednym aucie, które woziło ciężary wytrzymał ponad 3 lat, w drugim,
>> eksploatowanym lżej wytrzymał lat 6 ponad bez oznak zużycia antypoślizgu.
>
> Jedyne z czym się zgodzę, to z tym, że w autach eksploatowanych "ciężej" ten
> antypoślizg wytrzymywał krócej. W jednym z aut praktycznie nie wożę ciężarów,
> najczęściej w bagażniku podróżuje plecak z laptopem i zakupy z marketu, a po
> dwóch latach widać wyraźne oznaki ubytków i "wiórki" które czepiają się
> materiału.
> W autach które mocno dostają w skórę, takie objawy są już po ok. roku. W
> sumie, na przestrzeni kilku lat, takich mat pochodzących z różnych źródeł
> przerobiłem już ok. 10 i za każdym razem jest ten sam efekt, tak więc w mojej
> ocenie nie warto kupować ich z tym "udogodnieniem".
>
> Wiwo
Dziękuję za sugestie. Kupiłem matę "Rezaw-Plast" bez antypoślizgu.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security