  • 11. Data: 2010-06-08 09:10:16
    Temat: Re: Maszyna do pisania
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Vituniu" <v...@p...fm> wrote in message
    news:4c0cbc14$0$2589$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie wiem jak tam mlodziez ale ja bym powiedzial, ze jesli masz wibic
    > jeden gwozdz, to starczy otoczak. Ale jesli masz tym zarabiać na zycie,
    > to warto wybrac mlotek ciesielski, z wygodna, profilowana rekojescia
    > dobrze tlumiaca wstrzasy...
    >
    > Poza tym - trollujesz.

    Strasznie irytujacy argument naduzywany coraz czesciej zawsze, kiedy zdanie
    rozmowcy nie pasuje do czyjegos ulozonej wizji swiata.

    Tak, wiem, ja rowniez trolluje..

    Pozdarwiam
    Kamil

  • 12. Data: 2010-06-08 09:13:52
    Od: thorbringer <t...@g...com>

    Dziękuję za konkretne propozycje. Być może wolałbym jednak kupić coś
    nowego. Co sądzicie o ASUSach (jest kilka modeli w tej cenie)?

    Pozdrawiam,
    T.

  • 13. Data: 2010-06-08 09:51:17
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Na allegro jest pełno laptopów, które możesz kupić za 500-600 zł a w
    zupełności tobie wystarczą. Ja pracowałem przez długi czas na Compaq
    C6000 (chyba) jakimś tam. Z procesorem centrino 1,4 1 gb ramu i dyskiem
    60 gb kupiłem go kilka lat temu za 1000zł dzisiaj jest do dostania za
    400 zł chodziło na nim wszystko office word, nawet stare gierki i wcale
    się nie mulił. Zmieniłem na nowy ze względu na baterię i zainwestowałem
    w netbooka, który też nie powala wydajnością a mi wystarcza.

  • 14. Data: 2010-06-08 09:52:36
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-06-08 11:13, thorbringer pisze:
    > Dziękuję za konkretne propozycje. Być może wolałbym jednak kupić coś
    > nowego. Co sądzicie o ASUSach (jest kilka modeli w tej cenie)?

    Kupiłem w styczniu Asusa Eee PC 1201N jest świetny. Mały, długo pracuje
    na baterii i można na nim pograć nawet w nowe gierki.

  • 15. Data: 2010-06-08 10:46:27
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Tak, wiem, ja rowniez trolluje..

    Eeeetam... co najwyzej ciagniesz off topic... :P

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 16. Data: 2010-06-11 18:05:54
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    W dniu 10-06-06 20:32, thorbringer pisze:
    > Witajcie!
    >
    > Potrzebny mi laptop mający służyć głównie do pisania, dodatkowo
    > internet, muzyka, filmy, okazjonalnie może starsze gry.
    >
    > Podstawowymi kryteriami są wygoda (pisania) oraz trwałość.
    >
    > Nie musi mieć systemu, ale domyślnie działałby na Win XP/7 oraz
    > Ubuntu.
    >
    > Chciałbym przeznaczyć na ten cel ok. 1500 zł. Możecie mi polecić coś
    > ciekawego?
    >
    > Pozdrawiam,
    > T.

    ja bym polecił lifebooka, mam pozytywne doświadczenia z nimi, a
    klawiaturę do pisania to i tak pewnie kiedyś dołożysz zewnętrzną w domu
    i tylko w podróży będziesz pisał na tej wbudowanej.

    Qbab