  • 61. Data: 2009-12-08 06:35:36
    Temat: Re: Masz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Druga część jest ważniejsza, bo marudzić każdy potrafi. Zrobiłeś coś w
    > tym kierunku, czy _tylko_ marudzisz ?

    w jakim kierunku?

  • 62. Data: 2009-12-08 06:37:44
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Myślę, że nie znajdziesz uzasadnienia do logowania połączeń TCP. Słowo
    > "połączenie" zostało zdefiniowane w ustawie w art 2.24a i nie obejmuje
    > ono tego, co w teleinformatyce jest nazywane "połączeniem TCP/IP". W
    połączenie logiczne.

    Policjanci jednak myśle że wiedzą co mówią. Tzn. Ci co po raz pierwszy
    miałem doczynienia z naprawde specami.

  • 63. Data: 2009-12-08 07:45:07
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    Użytkownik mlopaci napisał:

> [...]
    > Nic ponad to.
    > Daleko nie szukając w uzasadnieniu projektu rozporządzenia napisano:
    > ,,Zgodnie z art. 180a ust. 5 ustawy obowiązkowi zatrzymywania i
    > przechowywania podlegają dane dotyczące nie tylko połączeń, ale również
    > nieudanych prób połączeń, zdefiniowanych w art. 159 ust. 1 pkt 5 ustawy.
    > Zatrzymywaniu i przechowywaniu podlegają, zgodnie z ustawą i dyrektywą,
    > te dane, które są generowane w sieci telekomunikacyjnej lub przetwarzane
    > przez operatorów lub dostawców. Taki zapis wskazuje, że zatrzymują i
    > przechowują oni tylko te dane, które są im dostępne."

    Ale uzasadnienie nie trafi do Dziennika Ustaw. Uzasadnienie odejdzie w
    niepamięć a przepisy pozostaną i w końcu ktoś zacznie je traktować
    literalnie.
    Zresztą nawet jeśli zapiszą to wprost, to w takim wypadku całe
    rozporządzenie traci sens, bo zamiast doprecyzować kwestie logowania
    znowu zostawia duże pole do interpretacji i w zasadzie nic nie
    reguluje. Bo prawie każdy jego zapis można poddać w wątpliwość twierdząc
    że te dane nie były dostępne.

  • 64. Data: 2009-12-08 08:12:32
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Wojciech Puchar pisze:

    > w jakim kierunku?

    Widzę, że przestajesz czytać posty, które sam napisałeś. Przeczytaj tak
    ze dwa posty swoje wstecz - wszystko stanie się dla Ciebie jasne.

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 65. Data: 2009-12-08 11:10:22
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    unikat74 wrote:
    > Brat google ma pełno odpowiedzi.

    ok, podrzuć kilka linków bo do mnie nie dociera co konkretnie masz na myśli.

    Marcin

  • 66. Data: 2009-12-08 11:11:20
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    Wojciech Puchar wrote:
    > połączenie logiczne.
    >
    > Policjanci jednak myśle że wiedzą co mówią. Tzn. Ci co po raz pierwszy
    > miałem doczynienia z naprawde specami.

    czyli jednak jedna baba 2giej babie...
    A gdzie paragrafy ?

    Marcin

  • 67. Data: 2009-12-08 11:19:48
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 07.12.2009 crazy bejbi <t...@n...ma> napisał/a:

    > Sergiusza znam tylko z danych czasów i jego sądzenia sie z ZUS. Ale
    > stwierdzenie było obraźliwe.

    To nie ten sam Sergiusz, ja nie walczylem z ZUS-em. Zbieżność imion.
    Bardziej kojazony jestem z mxfilter czy rtg. Chociaż sporo emaili w sprawie
    ZUS-u otrzymałem :)
    WP za to znam osobiście (>10lat temu), no ale trudno, nie kamieniujcie mnie
    za to. Opinią jego się nie przejmuję.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 68. Data: 2009-12-08 12:05:32
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    y>>> głupiomądrych klasy Sergiusz R.

    > To nie ten sam Sergiusz, ja nie walczylem z ZUS-em. Zbieżność imion.

    Zdecydowanie wole już tego Sergiusza tzn. ciebie. Tamten tyle hałasu narobił
    a programu niewindowsowego do zusacji chyba to dziś nie ma działającego.
    Pomimo że sprawe niby wygrał. Dużo hałasu ale raczej na pokaz.

  • 69. Data: 2009-12-08 12:06:46
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > czyli jednak jedna baba 2giej babie...
    > A gdzie paragrafy ?

    Gdybym pytał by mi podali. Nie interesowało mnie to w tym momencie.
    Akurat w tym to raczej oni są dobrzy. I sami przyznali, że to olewają bo po
    prostu to jest w praktyce niewykonalne.

  • 70. Data: 2009-12-08 13:33:28
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Wojciech Puchar pisze:
    (...)
    > Zdecydowanie wole już tego Sergiusza tzn. ciebie. Tamten tyle hałasu narobił
    > a programu niewindowsowego do zusacji chyba to dziś nie ma działającego.
    > Pomimo że sprawe niby wygrał. Dużo hałasu ale raczej na pokaz.

    Zaiste pokrętna logika, bądź pełna ignorancja. Jak TP blokuje port
    25 to źle, ale jak z ZUS-em walki trwają 4 lata to jest tylko
    robienie hałasu na pokaz.

    BTW - jak masz ochotę do zrobienia "programu niewindowsowego do zusacji"
    to droga wolna. Pytanie tylko, czy w obecnej sytuacji ma t jakiś
    sens.