eGospodarka.plGrupypl.internet.polipMasz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj › Re: Masz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj
  • Data: 2009-12-06 10:58:20
    Temat: Re: Masz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj
    Od: "unikat74" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    E kolego jest to bardzo proste i wcale nie takie kosztowne oczywiście tak z
    własnego przykładu.

    Maszyna zbierająca logi to wystarczy pIV i dysk 1 TB i ram niema znaczenia i
    taka maszyna wystarczy w sumie dysk na 12 miesięcy dla 2 tys ludzi za natem
    z ruchem ok 200 mega w szytach
    więc nie wiem w czym panika.

    Nie wszyscy mają nata ci co nie mają w sumie nie musieli by logować ruchu,
    nigdzie nie pisze że zwalnia się tych z logowania, pisze że masz zbierać
    informacje.
    No i na pewno nikt ci nie zwróci kosztów uruchomienia takiego systemu raczej
    będziesz musiał jeszcze zrobić certyfikat w ABW żeby móc coś pogrzebać w
    logach, czytałem że zbierasz ale nie możesz przeglądać tych logów chyba że
    zażądają tego odpowiednie służby.

    W sumie to takie bzdurne ale ma jakiś sens bo się np. będę za mocno
    rozluźniony na imprezie i pochwalę się kolegą że mój sąsiad ciągle strony z
    chłopakami ogląda, sumie lepiej nie wiedzieć kto co i kiedy :D