  • Data: 2012-02-15 10:00:03
    Temat: Re: Masz firmowe auto? Uważaj, bo zapłacisz dodatkowy podatek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 14 Feb 2012, J.F. wrote:

    > Nie wiem czy by byly - w koncu jaka to roznica prawna.
    > No chyba ze stara lokalizacja by zostala, a do nowej bylby delegowany.

    Właśnie coś w tym stylu miałem na myśli - bez zmieniania "starej"
    umowy o pracę, tak aby nie wyszło że pracownik ma obowiązek
    stawiać się do pracy w nowym miejscu (bo jak ma, to staje się
    to jego problemem, tu zgoda).

    > No tak, znalazlem
    > http://kadry.infor.pl/kadry/wynagrodzenia/skladniki_
    wynagrodzenia/artykuly/51099,pracodawca_funduje_doja
    zd_do_pracy.html

    > pop* te przepisy.

    Jest gorzej.
    Gorzej jest dlatego, że od lat mamy bardzo restrykcyjne prawo, m.in.
    w zakresie "nieodpłatnych świadczeń", które nie jest zbyt ściśle
    przestrzegane, jeśli można tak eufemistycznie powiedzieć.

    Jak któryś kolejny rząd (z okazji kolejnego dogrzebania się dna
    w budżecie) postanowi je ostro egzekwować, to obywatele będą
    zdumieni, a ten rząd też ;P (że "jak to, przecież od zawsze tak
    było").

    pzdr, Gotfryd