  • 21. Data: 2012-03-14 23:16:58
    Temat: Re: Masturbacja w tramwaju
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-03-14 23:16, PH pisze:

    > A nie mógł motorniczy zaapelować...Konie łby pospuszczać. Czy konie mnie
    > słyszą?!

    Czyż nie dobija się koni?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 22. Data: 2012-03-14 23:20:56
    Od: to <t...@i...pl>

    begin PH

    > A nie mógł motorniczy zaapelować...Konie łby pospuszczać. Czy konie mnie
    > słyszą?!

    Ale tam był tylko jeden koń, przynajmniej na widoku. Po co motorniczy
    miał apelować do wielu koni? Mógł się zwrócić bezpośrednio do tego
    jednego.

  • 23. Data: 2012-03-14 23:26:04
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    begin PH

    >Ale tam był tylko jeden koń, przynajmniej na widoku. Po co motorniczy
    >miał apelować do wielu koni? Mógł się zwrócić bezpośrednio do tego
    >jednego.

    Chodziło zapewne o pozostałe konie mechaniczne...

    --
    Yogi(n)

  • 24. Data: 2012-03-14 23:30:41
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > W tym przypadku widziano konia aż za dokładnie.

    ejze, przeciez kon pmsu jest z poznania. to on?

  • 25. Data: 2012-03-14 23:31:58
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    to, 14 Mar 2012 18:49:12 GMT, pl.misc.samochody,pl.pregierz:

    > "Pasażerowie poznańskiej komunikacji miejskiej przeżyli w porannym
    > szczycie komunikacyjnym szok. Tuż po godzinie szóstej w tramwaju linii
    > numer 4 mężczyzna rozebrał się i zaczął onanizować. Zablokował ruch w
    > mieście na dwadzieścia minut."

    No to ja się pytam: masturbował się czy onanizował?

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 26. Data: 2012-03-14 23:36:37
    Od: PH <p...@...ustach.abd>

    > No to ja się pytam: masturbował się czy onanizował?

    Masturbacja (inaczej: onanizm, ipsacja, samogwałt)

    Marku, co preferujesz? ;-)

  • 27. Data: 2012-03-14 23:45:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello PH,

    Wednesday, March 14, 2012, 11:36:37 PM, you wrote:

    > Masturbacja (inaczej: onanizm, ipsacja, samogwałt)

    A gdzie posiałeś swojskie "sobiectwo"?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 28. Data: 2012-03-14 23:52:03
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Yogi\(n\)

    > Chodziło zapewne o pozostałe konie mechaniczne...

    W tramwaju, to chyba bardziej konie elektryczne?

  • 29. Data: 2012-03-15 00:02:15
    Od: Tomasz Wójtowicz <t...@s...com>

    W dniu 2012-03-14 23:36, PH pisze:

    > Masturbacja (inaczej: onanizm, ipsacja, samogwałt)

    Według pewnych teorii opisany w Biblii "Grzech Onana" to był stosunek
    przerywany a nie masturbacja.

    Tak czy inaczej, onanizm to termin pochodzenia hebrajskiego, natomiast
    masturbacja - łacińskiego. Kulturowo chyba nam jednak bliżej do łaciny.

  • 30. Data: 2012-03-15 00:03:56
    Od: Tomasz Wójtowicz <t...@s...com>

    W dniu 2012-03-14 23:52, to pisze:
    > begin Yogi\(n\)

    > W tramwaju, to chyba bardziej konie elektryczne?

    Nie, w tramwaju są kilogramy waty, czyli w skrócie kilowaty.