  • 1. Data: 2012-02-23 21:05:02
    Temat: Master - brak świateł mijania.
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    Dzisiaj odmówiły współdziałania światła mijania. Są pozycje, są
    długie, brak jest świateł mijania i tylnych przeciwmgłowych.
    Bezpieczniki sprawdziłem, są OK. Podejrzewam wyłącznik, ten na
    manetce, bo wcześniej działy się cuda (np. gaśniecie podświetlenia
    tablicy po włączeniu kierunkowskazów). Rozebrałem osłonę kolumny
    kierownicy i na tym poległem. Wg Dialogysa same manetki są oddzielną
    części, i dają się zdemontować ze zwijaka poduszki. Ma ktoś pomysł jak
    to się demontuje? Bo nie uśmiecha mi się demontaż kierownicy.

    http://t3.pixhost.org/thumbs/1964/11496811_schowek01
    .jpg

    Patrzyłem na Allegro i mają przeważnie całe komplety - zwijak i
    manetki z obu stron. Na jednej aukcji znalazłem samą manetkę
    http://allegro.pl/renault-master-96-07-manetka-kieru
    nkowskazow-i2147602717.html
    , jest kilka aukcji opisanych jako manetka do master 96 - 03,
    wizualnie to jest taka sama, ale czy będzie elektrycznie pasować?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 2. Data: 2012-02-23 21:15:56
    Temat: Re: Master - brak świateł mijania.
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 23 Feb 2012 21:05:02 +0100, jerzu
    <t...@i...pl> wrote:

    >http://t3.pixhost.org/thumbs/1964/11496811_schowek0
    1.jpg

    http://www.pixhost.org/show/1964/11496811_schowek01.
    jpg

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2012-02-24 20:11:50
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    Sam sobie odpowiem, a co :D

    Otóż tak:
    Przełącznik świateł jest oddzielną częścią, montowaną na zwijaku od
    poduszki. Modele 98-03 i 04-09 mają inne przełączniki. Te pierwsze są
    przykręcane na śrubki, te drugie wsuwane na zatrzaski. Elektrycznie
    (podobno) jest to samo. Cena samego przełącznika w ASO to... 604 zł.
    brutto przed rabatem, na allegro kupiłem z demontażu za 80 zł.
    W międzyczasie zdemontowałem ten mój uszkodzony, psiknąłem w niego
    Elektrosolem i po trzech godzinach zadziałał.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2012-02-24 21:23:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przykręcane na śrubki, te drugie wsuwane na zatrzaski. Elektrycznie
    > (podobno) jest to samo. Cena samego przełącznika w ASO to... 604 zł.

    Te tanie serwisy Renault....

  • 5. Data: 2012-02-25 13:22:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-02-2012 21:23, Cavallino pisze:

    > Te tanie serwisy Renault....

    Bo przełącznik do KIA kosztuje pewnie w ASO 100zl.

    --
    Pozdr. Sędziwoj