  • Data: 2016-04-09 00:00:32
    Temat: Re: Master 2,5 dci100
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik j...@i...pl ...

    > 2006 rok, 488 tys. km, fabryczne wtryskiwacze i cały układ zasilania,
    > fabryczna turbosprężarka. Jedynie świece żarowe wymienione niedawno
    > (nie do końca jestem przekonany czy potrzebenie).
    > Bolączki? U mnie odma. Dwa razy wymieniana, ale i tak puszcza olej.
    > Przednie zawieszenie: sworznie dolnego wahacza szybko padają, czy to
    > TRW, czy Renault by TRW, co 100 tys. do wymiany.
    > Jak masz jakieś pytania to śmiało.

    Niski, sredni?
    Ile pali i jak jezdzisz?

    W ducato sworznie tez własnie wymieniałem po 100 tysiacach (80% trasa),
    teraz mechanik mówi ze włozył najlepsze jakie sa - zobaczymy ile
    wytrzymaja.

    Jak skrzynia? Słyszalem, ze lubią padac.

    Rozumiem, ze to jeszcze ostatnie porzadne auto, czyli bez dpf, egr i z
    tradycyjnym sprzegłem bez dwumasy?