eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMasakra w silnikuRe: Masakra w silniku
  • X-Received: by 10.157.17.114 with SMTP id p47mr485382otp.6.1488573869623; Fri, 03 Mar
    2017 12:44:29 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.157.17.114 with SMTP id p47mr485382otp.6.1488573869623; Fri, 03 Mar
    2017 12:44:29 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!68no1298253itg.0!news-out.google.com!15ni3574itm.0!nntp.go
    ogle.com!68no1298247itg.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.co
    m!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 3 Mar 2017 12:44:29 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.99.27;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.99.27
    References: <o937us$m0g$1@node1.news.atman.pl> <o93ocf$rp8$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@m...org>
    <8...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <go98lrdqz35k$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1nsu8dp9xjsyo$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <ele4xg2z54ff$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <13btc6y1ou422$.dlg@myjk.org> <o9bcfa$kug$1@news.chmurka.net>
    <7dnuawsjk3vs$.dlg@myjk.org> <o9bi07$n2c$1@news.chmurka.net>
    <1...@m...org> <o9bnmj$p74$1@news.chmurka.net>
    <kw3m042xm2ap$.dlg@myjk.org> <o9brf4$qgq$1@news.chmurka.net>
    <1...@m...org> <o9c1ac$smg$1@news.chmurka.net>
    <1vc7bdaegzc03$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: Masakra w silniku
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 03 Mar 2017 20:44:29 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2601029
    [ ukryj nagłówki ]

    Jak bys rozebral filtr oleju to zauwazysz ze jest w nim zawor ktory puszcza czesc
    oleju poza filtrem. Jak filtr nowy to przepuszcza mniej za to filtr gorzej filtruje,
    bo filtry zaczynaja dobrze filtrowac jak sa troche zapchane. Jak filtr sie zapcha to
    lepiej filtruje ale wiecej przepuszcza nie filtrowanego. Mniej wiecej tak to wyglada.
    Byly konstrukcje w ktorych nie bylo wymiennego filtra oleju. Np 126p. I specjalnie
    nic sie zlego nie dzialo z tego powodu. Malo kto wie ze wal wykorbiony w silniku jest
    bardzo dobrym filterm oleju. Dziala jak filtr odsrodkowy. Ma nawet na ta okolicznosc
    przestrzenie najczesciej zabite brokami i w czasie remontu powinno sie broki wybic i
    wyczyscic z syfu wal w srodku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: