-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.65!n
ot-for-mail
From: viktorius <v...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Masakra w silniku
Date: Tue, 28 Feb 2017 12:21:05 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <o93mf1$nma$1@news.chmurka.net>
References: <o937us$m0g$1@node1.news.atman.pl> <o93jm5$doh$1@mx1.internetia.pl>
<o93l24$440$1@node1.news.atman.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 28 Feb 2017 11:21:05 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
posting-host="91.230.58.65"; logging-data="24266";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.6.0
In-Reply-To: <o93l24$440$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2600729
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-02-28 o 11:57, miumiu pisze:
>
> Hmmm, to wynikaloby z tego ze do takich masakr dochodzi w czasie jazdy na
> granicy maksymalnych obrotow. Moze rzeczywiscie dochodzi wtedy do czegos
> takiego jak J.F. napisal, ze zawor nie wyrabia się z powrotem na swoje
> miejsce, moze lekko się zacina przy niedostatecznym smarowaniu, i wtedy tłok
> w niego wali z pełną prędkoscią.
>
>
>
Nie na darmo odcięcie zrobili na 8100, może to wynika może właśnie z
bezwładności sprężyny zaworu. Nie zdążył się schować przy 8300
(właściciel odcięcie przesunął). I tu był szukał przyczyny, nierozsądna
modyfikacja max obrotów, bez zmiany sprężyn zaworowych.
Tłok uszkodzony jakby wielokrotnie w niego walić młotkiem, no ale
latajacy swobodnie grzybek zaworu zrobił swoje. Silnik momentalnie z
tych obrotów się nie zatrzyma, to i tłukło się pewnie parę tysięcy razy.
--
viktorius
Następne wpisy z tego wątku
- 28.02.17 12:35 Myjk
- 28.02.17 12:38 Myjk
- 28.02.17 12:45 yabba
- 28.02.17 12:43 J.F.
- 28.02.17 12:49 Kamil 'Model
- 28.02.17 12:53 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 28.02.17 13:01 Budzik
- 28.02.17 13:07 Myjk
- 28.02.17 13:11 J.F.
- 28.02.17 13:21 Myjk
- 28.02.17 13:23 Myjk
- 28.02.17 13:43 sirapacz
- 28.02.17 16:40 Zenek Kapelinder
- 28.02.17 17:30 Jacek Maciejewski
- 28.02.17 19:07 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=