    From: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Marzenia Prezesa UKE
    Date: Fri, 12 Jun 2009 15:20:46 +0200

    jerzyn wrote:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    > w wiadomości news:h0rnoe$a5d$1@news.onet.pl...
    >
    > W żadnej z tych firm nie pracuje, mam tylko ostatnio odruchy wymiotne na
    > urzędników, a szczególnie na UKE. Wielki pic i pozoractwo odbywa się w UKE,
    > wszystko załatwiają i nawet jak dzieciakom pupy podcierać a brak konkretnego
    > działania.

    Gdzie się odbywa pozoranctwo, to się odbywa, akurat tu nie. Wojna idzie
    o to, czy mediami zarządzać będzie nadal rada najwyższa, spoufalona z
    dotychczasowymi potentatami medialnymi, czy będziemy jednak mieli wolny
    rynek.
    Przykładem jest koncesja na DVB-H, gdzie początkowo w koncesję mialy być
    wpisane tylko kategorie programów, a teraz rada zażyczyła sobie wpisania
    konkretnych nazw (oczywiście nieistniejących jeszcze) programów.
    Uzgodnienia między UKE i KRRiT oczywiście mówiły coś innego.

    Mnie wyślizgano z dwóch tematów i wqrza mnie jakieś pisanie o
    > nowych działaniach UKE. Interesuje się radiem cyfrowym, którego nikt nie
    > mógł ruszyć przez ostatnie dwadzieścia lat i znowu jesteśmy za Białorusią i
    > reszta Europy .

    To, że Ciebie wyślizgano, to nie jest problem mediów, tylko Twój (z
    całym szacunkiem). UKE realizuje politykę w zakresie telekomunikacji i
    mediów, a nie samo ją kształtuje. Jeżeli do tej pory nasi wybrańcy nie
    zauważyli problemu DAB, to nie jest sprawa UKE.

    M.