  • Data: 2009-11-06 21:59:18
    Temat: Re: Marushin, co za gowno
    Od: "SQBI" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >BTW, testował ktoś SCORPION EXO-1000?

    >--
    >Pzdr.
    >Zefir
    >m600/xx

    Ja zanabylem takowy droga kupna. Nie wiem co Cie interesuje. Kask jest chyba
    jedna z lepszych ofert na rynku. Zanim zdecydowalem sie na ten, ogladnalem
    chyba wszystko co jest na rynku - jedyny dorównujacy mu wykonaniem to Shark
    RSR2 (nie ma tyle wodotrysków) Pompka to bajer - dziala ale rownie dobrze
    moglo by jej nie byc bo kask swietnie sie dopasowuje sam - moze sie przyda
    jak wytluka sie poduszki - podpompowanie lekko przycisza kask. Wykonanie
    oceniem na bardzo dobre. Wentylacja bardzo dobra. Anty fog - REWELACJA. Na
    prawde kas robi świetne wrażenie - wszystko ladnie wykończone i dopracowane.
    Gruba szybka - cichutka zero swistów i gwizdów. Wady hmmm ja nie lubie
    zapieć DD, blenda mogla by byc ciemniejsza no i patent podnoszacy lekko
    szybke latwieszy w obsludze - trzeba sie przyzwyczaic gdzie dokladnie jest
    bo w czasie jazdy na poczatku ciezko go bylo namacac.Jest dość cieżki. Nie
    jest super cichy. Zanim kupilem, dostalem ten kask na jazde próbna w
    motoakcesoriach w Warszawie (Panowie nie robili wiekszych problemów - każdy
    z okolicy może wiec przymierzyć sie do tego kasku podczas jazdy)

    Pozdrawiam
    SQBI

    --
    FZ6 Fazer