  • Data: 2009-11-02 15:42:45
    Temat: Re: Marushin, co za gowno
    Od: Vir <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W eMCeeSie i w Motostylu maja schubertha.
    > Jesli bedziesz testowal - wybieraj modele z pinlockiem. Nie daj sie
    > nabrac na ten wynalazek ''antifog w szybie''. To szajs i do tego
    > niektorym uzytkownikom sie zluszcza. Przy chlodnym deszczu szyba
    > paruje, mikrowentylacja bardzo pomaga ale za to woda sie dostaje na
    > wnetrze szyby,

    Ja mam Schubertha C3. Generalnie jestem zadowolony, ale...
    Czy pinlock ma sprawiać, że szyba nie paruje w niskich temperaturach,
    czy też w czasie mgły. W tym roku w trasie w nocy jechałem przez godzinę
    we mgle i NIC nie było widać przez kompletnie zaparowaną szybę. CO
    gorsza, podniesiona szyba przy prędkości >100 km/h sama się zamyka i nie
    jest to wina tego egzemplarza, bo mam dwa. Od kasku za 2500 chciałoby
    się wymagać więcej, no chyba że to wina turbulencji mojego moto z szybą.

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka