  • Data: 2020-11-01 21:27:00
    Temat: Re: Martwię się
    Od: yabba <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31-10-2020 o 22:48, PiteR pisze:
    > in <news:5f9afc0b$0$514$65785112@news.neostrada.pl>

    > Czyli mogę go zabrać do Anglii, trzymać na podjeździe
    > i wyrejestrować? a zarejestrować ponownie w PL da się potem?
    > :)

    Kiedy możesz ponownie zarejestrować pojazd

    Pojazd, który został wyrejestrowany, nie może zostać ponownie
    zarejestrowany.

    Wyjątkiem od tej reguły są:

    pojazdy, które zostały odzyskane po kradzieży,
    pojazdy zabytkowe,
    pojazdy, które mają co najmniej 25 lat i które rzeczoznawca
    samochodowy uznał za unikatowe i też te, które mają szczególne znaczenie
    dla historii motoryzacji,
    ciągniki i przyczepy rolnicze,
    pojazdy, które zostały wywiezione z kraju albo sprzedane za granicą.

    Wychodzi teoretycznie, że tak. Ale pewnie są jakieś haczyki, typu musisz
    zarejestrować go w Anglii, żeby mieć kwit do ponownego zarejestrowania.

    yabba