  • Data: 2017-03-02 10:33:11
    Temat: Re: Marketing & sciema ?
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-02 o 02:04, Kamil pisze:
> [...]
    goclever-i6712133879.html

    > Tylko kompletny kretyn da się nabrać na ten bełkotliwy opis. "Inteligrntne"
    > kable???

    No co Ty chcesz ?
    Kable są inteligentne bo nie da się ich odwrotnie podłączyć
    (znaczy da się ale nie zadziała)
    poza tym mają 2 mrugające ledki - a to już wyższa inteligencyja ;)

    Stawiam sześciopak ze są najnormalniej przylutowane do laminatu
    bez dodatkowego umocowania mechanicznego, bo to by juz wykraczało poza
    ich inteligencje ;)

    > Na wszelki wypadek dobrze mieć ze sobą kable. Zawsze ktoś się trafo co pomoże.

    Kable (porządne samoróbki) mam zawsze w bagazniku, bo o ile nie przydaja
    sie mnie (jeszcze), to trafia się kogos poratować
    kto ich akurat nie ma ;)
    Zona tez wozi ze sobą - tylko nie zawsze trafia się szybko
    ktoś życzliwy, kto chciałby poświęcić kilka minut swojego cennego czasu ;)