eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMarketing & sciema ? › Re: Marketing & sciema ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Waldek <m...@n...dam>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Marketing & sciema ?
    Date: Wed, 1 Mar 2017 12:46:09 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 44
    Message-ID: <o96caf$uru$1@node1.news.atman.pl>
    References: <o957qd$3a9$1@node2.news.atman.pl> <o95vgl$uae$1@mx1.internetia.pl>
    <58b69dfa$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <o968c3$24n$1@node2.news.atman.pl>
    <58b6ac77$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs206192.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1488368783 31614 46.134.144.177 (1 Mar 2017 11:46:23
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Mar 2017 11:46:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.7.1
    In-Reply-To: <58b6ac77$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:713792
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-03-01 o 12:11, J.F. pisze:

    >
    >> Generalnie aku daje jeszcze rade, ale srednio raz na kwartał
    >> nie udaje się żonce odpalić autka - dlatego pomyślałem o jakiejś
    >> alternatywnej a mało klopotliwej metodzie rozruchu
    >
    > A aku wtedy rozladowany ?
    > Moze problem gdzie indziej .

    Jak go wyjałem z auta miał coś koło 11V
    podpiąłem go pod automat ładujący (max 3,8A)
    ale dosc szybko po ~2h prad spadł do ok. 0,5 A
    Doszedłem do wniosku ze za wiele się nie naładował ;)
    wiec wyjąłem z szafy zasilacz i wymusiłem 2A ładowania
    - przy ok. 15,5-16V - patrząc czy "nie gotuje" za mocno
    Meczyłem go jakies 4h prądem 2A po czym musiałem zamontowac
    bo kobita miała zaplanowany wyjazd.

    Póki co, 3 tyg. jeździ
    ... ale nie wiadomo kiedy znów zdechnie (aku) :)

    Ps.
    Właśnie zalukałem na ebay-a i widzę np. baterie 6 "s-capów"
    350 FARAD-ów - cena 125 $

    No i jestem w lekkim szoku...
    - za moich czasów -LOL- to takich cudów nie było ;)

    Module Brand:CSDWELL
    Cell brand:MAXWELL
    Manufacturer Model:MODWJ001PM031Z2 (Download the datasheet from offical
    website with exclusive code)
    Rated Voltage:16V
    Absolute Max.Voltage:17V
    Rated Capacitance:58F
    Capacitance Tolerance:0%~10%
    ESR(DC):22m?
    Maximum Continuous Current (at 15°C):35A
    Maximum Peak Current:203A
    Short Circuit Current:727A
    Maximum Leakage Current (72hrs/mA):0.3mA
    Capacitance of Individual Cells:350F

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: