-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Marcowy numer Motocykla
Date: Sat, 28 Mar 2009 09:41:42 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 53
Message-ID: <gqkodi$igk$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <b...@y...googlegroups.com>
<gqfmj0$d69$1@inews.gazeta.pl> <gqfsv3$3h0$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<49cbf2fd$1@news.home.net.pl> <gqi8c5$93j$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<49ccc468$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: cfx38.neoplus.adsl.tpnet.pl
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1238230259 18964 83.30.225.38 (28 Mar 2009
08:50:59 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 28 Mar 2009 08:50:59 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:591323
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Andrzej Luczak" napisał w wiadomości
> Również mam DAMMa oraz porównanie z innym 640 z wydechem Higashi (jak nie
> pomyliłem nazwy). Mogę tylko potwierdzić, że ceny DAMMa bie wzięły się z
> powietrza :-)
Przestań mnie przedrzeźniać ;-) też mam Higashi (a raczej miałem bo się
rozleciał) i tez swierdzam, że Higashi raczej hałasuje, a DAM jedzie
> Wybacz, dziwisz się że LC4 640 w wersji Adventure (duuuży 28-litrowy
> baniak + masa owiewek) ma wysoko środek ciężkości? Chciałbyś z pełnym
> zbiornikiem mieć lekkość, łatwość nawrotów, itd. Sprawdź może katalogową
> wagę z paliwem swego Adventure, porównaj ze 136kg 620SC
No dobrze, żeby już nie brnąć dalej pozostanę przy innych wrażeniach co
do silników, tym bardziej, że mój 690 to supermoto (co być może Ci umknęło)
> O ile pamiętam w tych wersjach zastosowano 3 programy map zapłonu
> (ekonomiczny, uniwersalny, wariat), co sugeruje szerokie spektrum
> zastosowań. Zbyt sztywna rama, powodująca pogorszenie trakcji (co musieli
> przyznać autorzy), będzie utrudnieniem dla użytkowników dwóch pierwzych
> programów, a jednocześnie pozbawią się mocy i żywiołowości silnika. Brak o
> tych aspektach wzmianki.
> Jeśli Twój 690 ma te ustawienia- napisz więcej, dla tego zadawałem pytanie
> o obserwacje
To co Cie interesuje, nie zostało poruszone bo Panowie kierowcy to
dziennikarze a nie zawodnicy. Powiem szczerze (a zwrócił mi ktoś już
na to uwagę kilka lat temu jak marudziłem na zbyt wiotką ramę), że żeby
dojść do limtów ramy trzeba najpierw pokonać limity zawieszenia, a żeby
dojść do limitów zawieszenia to trzeba je zmusić do pracy. Żeby je zmusić
do pracy to trzeba jechać, a nie się wozić.
To co 90% kierowców określa wiotką ramą jest związane ze złymi nastawami
zawieszeń. To co 90% kierowców określa pracą zawieszenia jest tylko zwykłą
amortyzacją. Tak naprawdę tylko zawodnicy mogą się sensownie na ten
temat wypowiadać. Reszta powtarza to co wyczytała albo usłyszała, ale nie
doznała. Tak jednak jest w tym światku, że człowiek lepiej sie czuje jak
walnie
tekst na temat wiotkiej ramy, albo, że zawias mu się skończył i nie idzie
jechać ;-)
Wszsycy znają zasady tej gry i je akceptują. Stąd tyle dziwnych tekstów i
w prasie fachowej i popularnej. Wypowiadając się tym wątku gram w te same
klocki, zakładając, że pytający o skan artykułu jest raczej zainteresowany
beletrystyką motocyklową. To tyle. Jest +10 idę pojeździć ;-)
PS. Nigdy nie zabieram głosu w wątkach technicznych bo tu uznaję większą
wiedzę kolegów z grupy, ale na temat wyższości jednej technologii
nad drugą już mogę sobię pobujać bez konsekwencji ;-)
Pozdrawiam
Irek i ktm-y
Następne wpisy z tego wątku
- 29.03.09 22:34 moon48
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=