    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Marcowy numer Motocykla
    Date: Fri, 27 Mar 2009 19:03:03 +0100

    On 2009-03-27 10:55:41 +0100, "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl> said:

    > Artykuł potwierdził, że stary silnik lc4 (bez znaczenia czy 620 czy 640)
    > lepiej idzie na gumę i łatwiej można dozować ilość kucy na tyle, ale
    > też można go
    > łatwo zdusić gwałtownie odwijając manetę.

    Chyba sam powinieneś doskonale wiedzieć, że w przypadku tego motocykla
    bardzo duże znaczenie ma założony gaźnik - diametralnie zmienia sie
    charakter, w zależności czy to mułowate BST, chimeryczne PHM, czy
    pełnokrowisty FCR (a i TM ludzie wkładają, choć zdaje się fabryka ich
    nigdy nie montowała).

    > Nieśmiało odważę się polemizować, że większe znaczenie od czystej wagi
    > sprzęta ma rozłożenie mas czyli zwyczajne jego wyważenie. Co z tego, że
    > cała koza jest stosunkow lekka jak ma wysoko środek ciężkości,
    > który będzie Cię poniewierał na każdym nawrocie. Mój stary lc4 zaczyna
    > mnie straszyć w terenie jak ma więcej niż 10 l w baku.

    Irku, przoszę Cie, nie porównuj wyprawówki Adv z anorektycznym (w
    kategoriach LC4) SuperCompetition, to nie ma najmniejszego sensu. AFAIR
    jest ze 40 kg różnicy pomiędzy tymi sprzętami.

    > Proponowałbym słowo: subiektywne odczucia. Bo w przeciwnym wypadku
    > należałoby zacząć wielką dysputę na temat charakteru prawdy obiektywnej.
    > Artykuł nie jest rozprawą naukową. Ktoś się karnął i napisał jak to przeżył.
    > Ktoś inny chciałby to przeczytać. To wszystko.

    IMHO jest poważna różnica między opisem lajkonickich subiektywnych
    wrażeń, a dziennikarską recenzją. W stosunku do tej drugiej,
    poprzeczka leży znacznie wyżej.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco