  • Data: 2009-08-23 13:45:03
    Temat: Re: Mapy Google a HotSpot
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak to jest w przypadku Garmina? Jak wygląda łączenie z GPS?
    > Dlaczego nie trzeba płacić ( z wyjątkiem zakupu samego programu
    > oczywiście)?
    > I jeszcze jedno - na podanej przez Ciebie stronie jest informacja o
    > zamknięciu
    > z powodu bałaganu. Mam nadzieję, że w samym opisie instalacji bałaganu
    > nie ma i wystarczy wykonać kolejne punkty krok po kroku?

    W przypadku garmina, online, jest duzo rowniez ciekawych opcji
    pogoda, odloty samolotow, sciagnij sobie POI, bedziesz miała,
    restauracje, baseny miejcsa histroczyne, np bedac w jakims miescie będziesz
    chciałą coś pozwiedzac klikasz najblizsze miejsca historyczne i wyswietla Ci
    listę
    z numerami nawet telefonów.

    Program Garmin korzysta z wbudowanego GPSU w telefon,
    dlatego iż pobierasz najnowszą mapę do telefonu, to nie płacisz za transfer
    danych.

    jeśli telefon nie posiada GPS, wówczas musisz sobie dokupić na allegro w
    cenie ok 100zł
    na bluetooth

    Mapy ogolnie są dosyć dokładne jeśłi chodzi o Polskę, niczym nie odbiegają
    od Automapy polskiej produkcji.
    tak więc jako nawigacja sprawdza się bardzo dobrze, nazwy ulic są nawet w
    bardzo małych miasteczkach.

    sam program najpierw zainstaluj, wygeneruj generatorem pod swoja karte
    pamięci kod i wklej go do sw.unl
    jak w opisie, a mapy pozniej po prostu dorzucasz, najnowsza wersja Polski to
    2009.1

    pozdrawiam