  • 21. Data: 2010-09-30 00:35:15
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin waperr

    > Problemem jest tu chyba tylko i wy??cznie nasza mentalno?ae.

    Twoja w szczególności, bo przyzwalasz na patologię i jeszcze ją
    usprawiedliwiasz. Jeśli ograniczenie jest durne, to odpowiednie służby
    powinny wnioskować o jego zmianę, a nie stawiać tam fotoradar.

    --
    ignorance is bliss

  • 22. Data: 2010-09-30 01:01:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i80cl8$6j3$1@node1.news.atman.pl waperr
    <w...@i...pl> pisze:

    > Dlaczego durny ??
    Nie jest durny,
    Po prostu rozmawiasz ze zdeklarowanym i powszechnie znanym idiotą.

    > Poproszę o uzasadnienie co jest durne w przestrzeganiu prawa (czasem
    > niestety durnego).
    Jest takie powiedzenie - kto jest głupszy? głupiec, czy ten kto za głupcen
    podąża?

    > Kapelusza nie posiadam, ale może kiedyś sobie kupię :)
    Mówiłem wyżej, że rozmawiasz z debilem.
    Czytnik sobie skonfiguruje i co wówczas poczniesz? ;)

    --
    Jotte

  • 23. Data: 2010-09-30 07:28:29
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Za każdym razem przekroczenie w dolnej granicy tzw. "widełek". Jak tu
    się nie wkur*** kiedy ciągle dostaję maksymalnie po dupie. Pisałem
    odwołanie do SM mailem ale zero odzewu. Czekam. Witki mi już opadają.
    Czy wy też dostajecie "zawyżone" mandaty od Straszaków?
    ---------------------------------------
    Jedyne czym można wytłumaczyc te widełki rozsądnie to to że nie zależą one
    od prędkości ale od miejsca. i np jak sie przekroczy o 20 km na autostradzie
    to inaczej sie to traktuje jak 11 km w obszarze zabudowanym. Inna sprawa że
    SM rzadko chodzi o zagrożenia na drodze a jedynie na kasie. Dlatego zawsze u
    nich jest wszystko max.

  • 24. Data: 2010-09-30 07:42:09
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > Albo wyłapują lornetką delikwentów przekraczających ciągłą o 30 cm przy
    > wyprzedzaniu tira gdy w promieniu 1 km żywej duszy.
    > Albo za parkowanie na zakazie na uliczce osiedlowej gdy sobie mieszkańcy
    > jednego bloku załatwili znak bo im samochody hałasowały podczas gdy sami
    > przejeżdżają pod nosem innym. Zima 21:30 pojechałem jak najbliżej żeby
    > chore dziecko szybo zanieść do domu. Te sępy z białej fabi tylko na to
    > czekały. Jak zszedłem żeby przeparkować już było po ptokach.
    >
    > Za takie pierdoły płacę manaty. Jak mam szanować prawo i jego organy?

    Nie mówię że przepisy nie są czasami bez sensu ale warto się zastanowic
    dlaczego dane ogrniaczenie (prędkośc, zattrzymywanie) tam stoi. Dla
    przykładu z tym chorym dzieckiem to przypuszczalnie było to w okolicy
    szpitala/przychodni. Może zakaz był aby nikt tam nie parkował bo karetka
    musi mieć swobodny przejazd? Albo jeszcze kilka innych powodów. Łamiącym
    przepisy wszystko wydaje się durne ale jakby sie zastaowić to tak zawsze nie
    jest. Np ograniczenie do 70 przy zblizaniu sie do skrzyzowania. Ktoś powie
    że droga w tym miescu była prosta jak strzała. Ale z 90 nie wyhamowałby
    przed przeszkodą a i wjeżdżający z podporządkowanej ma z tym problem jak
    wszyscy zapierdal...
    Ja czekam na autostrady (tanie najlepiej) to jak się przejedzie kilkaset km
    bez korków i obszarów zabudowanych to ten krótki odcinek bez problemu moge
    jechac przepisowo. Do teraz każdy jeździ szybciej (ja też) bo normalne to
    nie jest aby w 21 wieku w centrum Europy pół Polski jechac w 8 godzin.

  • 25. Data: 2010-09-30 07:49:35
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    wiadomości news:c1.01.3MrXmK$Itn@mike.oldfield.org.pl...

    > Nie, Znamy przepisy i wykorzystujemy to. Płacą tylko frajerzy.
    >
    > P.S. fotoradar ma błąd pomiaru +- 3km/h. Czyli jeśli rejestruje 60km/h, to
    > Twoja prędkość mogła wynosić 57km/h.

    A ja jeżdże juz rok przed radarami + 10 do 15 i jeszcze żaden mi nie
    strzelił :)

  • 26. Data: 2010-09-30 08:21:44
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Ju? mnie to wkur***
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-09-30 00:35, to pisze:
> [...]
    > usprawiedliwiasz. Jeśli ograniczenie jest durne, to odpowiednie służby
    > powinny wnioskować o jego zmianę, a nie stawiać tam fotoradar.

    No, a gdzie tu miejsce na kase? He?

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 27. Data: 2010-09-30 08:27:22
    Od: z <z...@g...pl>

    Agent pisze:

    > Nie mówię że przepisy nie są czasami bez sensu ale warto się zastanowic
    > dlaczego dane ogrniaczenie (prędkośc, zattrzymywanie) tam stoi.

    Pewnie że nie zawsze ale jak się człowieku starasz a tu ci urządzają
    łapanki, manipulują znakami, czepiają się szczegółów to normalnie krew
    zalewa.
    A później czytasz teksty w stylu "trzeba było przestrzegać przepisów"...
    Normalny Kowalski żeby normalnie żyć musi płacić mandaty bo tak są
    skonstruowane przepisy. Dlaczego? Dla bezpieczeństwa? BZDURA!!!

  • 28. Data: 2010-09-30 08:33:48
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Obowiązku czytania Twoich wypocin nie mamy.
    > Więc napisz jeszcze raz swój bełkot o świętym i objawionym nadaniu limitów
    > prędkości i już się nie zobaczymy.

    TYLKO ty go nie zobaczysz. Więc nie rób z tego wielkiego halo królu
    astrachańskich szos.

  • 29. Data: 2010-09-30 08:41:33
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-09-30 07:49, Agent pisze:
    > A ja jeżdże juz rok przed radarami + 10 do 15 i jeszcze żaden mi nie
    > strzelił :)

    No to uważaj na drogach Zachodniopomorskiego, jeśli tamtędy się
    poruszasz, bo ja z jakiejś okolicznej mieściny otrzymałem niestety
    mandat z fotoradaru za 61/50 km/h. Normalnie WARYJAT drogowy.

    Ja nie mam czasu ani ochoty na użeranie się ze strażą wiejską, więc
    płace dopiero po ostatecznym ponagleniu (listy polecone za
    potwierdzeniem odbioru i biurokracja też kosztują).

  • 30. Data: 2010-09-30 08:42:27
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-29 23:17, Filip KK pisze:

    > A Ty jeździsz zawsze rozsądnie i przepisowo?

    Zazwyczaj - dzięki temu nie narzekam i nie płaczę, a mam święty spokój

    > W czym widzisz problem?

    Problem jest zasadniczy - byle uciec od odpowiedzialności i zapłacić
    jak najmniej. Jeśli mandat niezasłużony to nie przyjmować, a nie
    bawić się w dość rozpowszechnioną patologię.

    > NIE! Z widełek zawyżone. Jeżeli są widełki od 100 do 200 za
    > przekroczenie X do Y, to dlaczego 200 zł jest za X a nie 100 zł? Bo tak
    > się komuś podobało? Czy ktoś nie miał w tym dniu humoru?

    Od kiedy widełki zależą od samej prędkości? Zdecydowanie bardziej
    od sytuacji i miejsca - np. przekroczenie na autostradzie o 21km/h
    jest dużo mniej niebezpieczne niż to samo w mieście.