  • Data: 2010-09-30 09:29:44
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Już mnie to wku=?ISO-8859-2?Q?r***?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

    > Od kiedy widełki zależą od samej prędkości? Zdecydowanie bardziej
    > od sytuacji i miejsca - np. przekroczenie na autostradzie o 21km/h
    > jest dużo mniej niebezpieczne niż to samo w mieście.

    Z drugiej strony - stwierdzone np. 91 na 70 to chyba nie kwalifikuje
    się przedział 21-30, nie?
    Skoro zazwyczaj błąd pomiaru fotoradaru to +-3 km/h do 100 km, powyżej
    - 3 procent (nie wiem czy fotorapidy też taki błąd mają), to jak byk
    nie można udowodnić że przekroczył o 21, a jedynie że przekroczył na
    pewno o 18... i wpada do niższego przedziału.

    --
    Pozdro
    Massai