  • 81. Data: 2010-09-30 14:47:42
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Juz mnie to wku
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 30 Sep 2010 14:46:40 +0200 osobnik zwany Jakub
    Witkowski wystukał:

    > A jesteś pewien, że radar nie ma na odwrót - może tylko zaniżać? Ja tam
    > nie wiem, ale takie rozwiązanie byłoby logiczne i ułatwiało (u)życie.

    nie, ale np. w niemczech od wyniku odejmują 10% i 2-3% na błąd radaru i
    dopiero od tego płacisz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 82. Data: 2010-09-30 14:52:12
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-29 23:12, waperr pisze:
    > <ciach>
    >
    > Ja mam lepszy pomysł dla tych co nie chcą płacić lub dawać zarobić SM, SG.
    >
    > Sposób jest bardzo prosty: jeździć zgodnie z przepisami.
    >
    > Tylko nie wyskakiwać z "kapeluszowaniem" mi tu, każdy ma wolną wolę i co
    > chce niech robi
    >
    > ale jeden tylko sposób jest 100% pewny.

    Niekoniecznie.
    SM potrafi karać również tych przestrzegających przepisów.
    A to dlatego, że sama ich nie zna za dobrze.

  • 83. Data: 2010-09-30 15:14:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin waperr

    > Ma cz?owiek inne zdanie i jak widaae nie potrafi go uzasadniae trzyma sie
    > kurczowo, tak bo tak i ju?. Dla takich to tylko wyspa bezludna i kilka
    > palm bananowych .....

    A Ty swoje jakkolwiek uzasadniłeś? Powtarzasz tylko w kółko, że sensem
    życia jest respektowanie najgłupszego nawet przepisu.

    --
    ignorance is bliss

  • 84. Data: 2010-09-30 15:14:43
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

    > Zgadza się - skąd więc wątpliwość, że wynik FR nie zawiera stosownej
    > kompensaty tolerancji pomiaru?

    No cóż, fotoradary sa produkowane na potrzeby wielu krajów, z różnym
    ustawodawstwem.

    Poza tym - były linkowane tu takie sprawy w sądach gdzie ludzie
    skutecznie wykłócali się o ten błąd pomiaru.

    Zresztą... policja sama często uzasadnia ustawianie fr na +10 czy +20
    właśnie błędem pomiaru, tylko potem przy przyporządkowaniu do
    odpowiedniego przedziału - zapomina o tym ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 85. Data: 2010-09-30 15:28:07
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Ju? mnie to wkur***
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 30 wrzesień (czwartek), gdy o godzinie 13:04 *to*
    naskrobał(a):

    > begin Heraklit

    > Jak uchwalą, że masz chodzić na rękach, tyłem albo zygzakiem to też
    > będziesz to robił i się z tego cieszył?

    to się zdecyduj, czy mówisz o konkretnych przepisach tego prawa, czy o
    prawie jako całości?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-09-30 15:26:20

  • 86. Data: 2010-09-30 15:31:35
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 30 wrzesień (czwartek), gdy o godzinie 14:04
    *Lewis* naskrobał(a):

    > W konkretnie uzasadnionych przypadkach prawa jako patologii, bezprawie
    > będzie rozsądnym, logicznym zachowaniem.

    a Twoje "widzimisie" będzie to uzasadniać?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-09-30 15:29:09

  • 87. Data: 2010-09-30 15:33:30
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 30 wrzesień (czwartek), gdy o godzinie 12:58 *to*
    naskrobał(a):

    jakoś tak musze się z Tobą zgodzić.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-09-30 15:32:49

  • 88. Data: 2010-09-30 15:40:21
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Jakub Witkowski wrote:

    > A jesteś pewien, że radar nie ma na odwrót - może tylko zaniżać?
    > Ja tam nie wiem, ale takie rozwiązanie byłoby logiczne i ułatwiało
    > (u)życie.

    Rozporządzenie jasno mówi że może zawyżać, nie więcej niż te 3 km/3%

    Natomiast nie sądzę żeby producenci fotoradarów tak kalibrowali sprzęt
    żeby nie zawyżał.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 89. Data: 2010-09-30 15:42:04
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-30 15:31, Heraklit pisze:
    > Był sobie taki dzień: 30 wrzesień (czwartek), gdy o godzinie 14:04
    > *Lewis* naskrobał(a):

    > a Twoje "widzimisie" będzie to uzasadniać?

    Moje i setek tysięcy/milionów innych obywateli, którzy podobnie będą do
    typowo debilnych przepisów podchodzić. Ale rozumiem że dla Ciebie
    wszystko co uchwalą nasi pOsłowie jest święte i nie wolno z tym
    dyskutować...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 90. Data: 2010-09-30 17:25:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-30 15:14, Massai pisze:
    > Artur 'futrzak' Maśląg wrote:
    (...)

    > No cóż, fotoradary sa produkowane na potrzeby wielu krajów, z różnym
    > ustawodawstwem.

    Owszem, ale to w żadnym miejscu nie determinuje konkretnego rozwiązania
    technicznego w zakresie tolerancji pomiaru.

    > Poza tym - były linkowane tu takie sprawy w sądach gdzie ludzie
    > skutecznie wykłócali się o ten błąd pomiaru.

    Wiesz, "takie sprawy" to zdecydowanie nieprecyzyjne stwierdzenie
    w tej materii. Jeśli możesz, to podlinkuj, ale nie sądzę, by
    tyczyło to tolerancji jako takiej. Może FR był źle ustawiony itd.

    > Zresztą... policja sama często uzasadnia ustawianie fr na +10 czy +20
    > właśnie błędem pomiaru, tylko potem przy przyporządkowaniu do
    > odpowiedniego przedziału - zapomina o tym ;-)

    Tak, tak, wierz takim stwierdzeniom ;) - to nie ze względu na błąd
    pomiaru, a ilość (możliwości techniczne urządzeń) i sens łapania przy
    niewielkich przekroczeniach prędkości.