  • 101. Data: 2010-09-30 18:25:15
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Ju? mnie to wkur***
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-30 17:40, Artur Maśląg pisze:

    > Obawiam się, że mowa była o uzasadnieniu Twojego "widzimisie", a nie
    > grupie wsparcia, która niekoniecznie ma zdanie zgodne z Twoim, niemniej
    > się nią podpierasz.

    Może w takim razie przeprowadźmy ankietę dotyczącą jakiegoś jednego z
    totalnie kretyńskich zapisów w ustawie i sprawdźmy co powie na to nasze
    społeczeństwo...
    Czy będzie to: zostawmy to bez żadnego przedyskutowania bo jakieś mądre
    głowy nad tym pracowały i wszystko jest na pewno OK, czy może jednak
    porozmawiajmy o tym co w tej ustawie/przepisie/prawie jest głupie i
    postarajmy się to zmienić...

    > Widzę, że dalsza dyskusja sensu nie ma - Heraklin niczego takiego
    > nie napisał....

    Owszem słowo w słowo czegoś takiego nie napisał, w ogóle jego wypowiedzi
    to jednozdaniowe stwierdzenia bądź pytania do których trzeba się w jakiś
    sposób ustosunkować, domyślając się reszty...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 102. Data: 2010-09-30 18:29:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-30 17:58, Arek (G) pisze:

    > Gdyby nasze prawo pozwalało ukamienować niewierną kobietę (nie jest to
    > taki absurd bowiem są takie kraje) to uważałbyś, że jest to dobre i nie
    > należy tego zmieniać?

    Ja wiem, że najlepiej sprowadzić sprawę do absurdu - dobrze Ci idzie.
    Najpierw piszesz:
    <cite>
    Ale te ustawione w sposób idiotyczny wyrabiają opinie o wszystkich
    znakach, stąd takie podejście kierowców do tematu.
    </cite>
    teraz próbujesz jako argumętu (nie poprawiać, pisowania zamierzona)
    używać umocowane prawnie w jakichś tam krajach o innej kulturze,
    tradycji itd. ukamieniowanie kobiety niewiernej.

    Nie wiem czy wiesz, ale w Londynie ( miejscowości nie pomnę, ale
    nie pamiętam, czy tyczyło tylko miasta, czy całego UK) do dziś
    istnieje przepis, że nie należy bić żony po 22, ponieważ można
    sąsiadom zakłócić ciszę nocną. Masz rację, należy go znieść i dać
    możliwość bicia całą dobę - dlaczego tłuc tylko do 22?

  • 103. Data: 2010-09-30 18:35:01
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i81hfl$cun$1@node1.news.atman.pl waperr
    <w...@i...pl> pisze:

    > Ma człowiek inne zdanie
    Człowiek? Zdanie?
    Bez przesady.

    > Dla takich to tylko wyspa bezludna i kilka palm bananowych .....
    Pobożne życzenie.
    Tymczasem istnieje możliwość, że ten psychopata porusza się po publicznych
    drogach. Po których jeździsz ty, twoja rodzina, znajomi i cała reszta
    normalnych lub prawie normalnych ludzi.

    --
    Jotte

  • 104. Data: 2010-09-30 18:36:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-30 18:25, Lewis pisze:

    > Może w takim razie przeprowadźmy ankietę dotyczącą jakiegoś jednego z
    > totalnie kretyńskich zapisów w ustawie i sprawdźmy co powie na to nasze
    > społeczeństwo...

    Napieraj - póki co, to ja czytam generalnie o złym prawie i jego
    olewaniu z założenia.

> [...]
    > głowy nad tym pracowały i wszystko jest na pewno OK, czy może jednak
    > porozmawiajmy o tym co w tej ustawie/przepisie/prawie jest głupie i

    Droga otwarta, nikt Ciebie nie wstrzymuje. Jednak póki prawo takie
    zapisy istnieją, to należy się do nich dostosować. Definicja
    tego 'kretynizmu' może być bardzo subiektywna. Czekam na przykłady.

    > Owszem słowo w słowo czegoś takiego nie napisał,

    W ogóle czegoś takiego nie napisał, a wręcz przeciwnie.

    > w ogóle jego wypowiedzi
    > to jednozdaniowe stwierdzenia bądź pytania do których trzeba się w jakiś
    > sposób ustosunkować, domyślając się reszty...

    Ja tam nie mam problemów z interpretację tego co napisał.

  • 105. Data: 2010-09-30 21:09:53
    Od: "waperr" <w...@i...pl>

    > A Ty swoje jakkolwiek uzasadniłeś? Powtarzasz tylko w kółko, że sensem
    > życia jest respektowanie najgłupszego nawet przepisu.
    Tak nie uważam, ale jeśli decyduje się na jego łamanie to nie płacze
    ponosząc konsekwencje
    znając je odgórnie....

  • 106. Data: 2010-09-30 21:23:30
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Sep 2010 13:15:47 -0700 (PDT), wharton
    <k...@y...com> wrote:

    >Czy wy też dostajecie "zawyżone" mandaty od Straszaków?

    Dostałeś "z widełek". A że masz pecha, to dostałeś "górny wymiar".
    Ja za B-1 od SM dostałem ostatnio 200. A mogli dać i 500.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 107. Data: 2010-09-30 21:30:27
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Juz mnie to wku
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Sep 2010 13:40:21 +0000 (UTC), "Massai" <t...@w...pl>
    wrote:

    >Natomiast nie sądzę żeby producenci fotoradarów tak kalibrowali sprzęt
    >żeby nie zawyżał.

    Wg danych Zuradu, Fotorapidy do 100 km/h mają błąd pomiaru +/- 3 km/h,
    powyżej 100 km/h +/- 3%.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 108. Data: 2010-09-30 21:34:07
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Sep 2010 10:25:43 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >W 99% przypadków tak właśnie jest.

    99% to przesada. Ale na jakieś 70% się zgodzę :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 109. Data: 2010-09-30 21:42:06
    Od: z <z...@g...pl>

    Agent pisze:

> [...]
    > Pozostałe narzekania sa że gdziej jest ograniczenie do 70 a można
    > spokojnie 130. Pewnie można ale nie w każdych warunkach a znaki sa
    > ustawiane pewnie na jakąś przeciętność - pewnie cos pomiedzy ładna
    > pogodą a ślizgawicą i oblodzeniem. Poza tym jakoś nie poczułem żeby w
    > Polsce ograniczenia prędkości odbiegały na minus w stosunku do Europy.
    > Powiedziałbym nawet że jest mniej bzdur niż u sąsiadów. Dlatego nie mam
    > nic do znaków, nie mam nic do Policji (bo to ich robota). Wybór nalezy
    > do nas kierowców. I nie ma się co użalać i psioczyć - dostajesz mandat i

    Pewnie jakiś pechowy jestem (podobnie jak cała rzesza kierowców których
    nie nadążał obsługiwać radiowóz pewnego sobotniego przedpołudnia w
    Lublinie koło Makro.)
    Muszę coś naprawdę nabroić żeby jakaś równowaga była dla takiego
    prześladowania mojej osoby. :-)

  • 110. Data: 2010-09-30 22:46:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 07:49:35 +0200, Agent napisał(a):

    > A ja jeżdże juz rok przed radarami + 10 do 15 i jeszcze żaden mi nie
    > strzelił :)

    A niech strzela. Wystarczy przeczytać trochę paragrafów, artykułów i
    wiadomości z sieci i mogą Ci nagwizdać.

    --