    From: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mandat za parkowanie, czy słuszny?
    Date: Sun, 17 Oct 2010 09:06:53 +0200

    On 2010-10-16 23:07:48 +0200, Filip KK <n...@n...pl> said:

    > Nie lubię gdy ktoś czyta między moimi wierszami.

    A ja nie lubię innych rzeczy, ale tak sam jak twoje nielubienie nie
    mają związku z tą sprawą.
    Napisałeś, że nie zauważyłeś parkomatu - to sugeruje, że

    - on tam był
    - że powinieneś zapłacić
    - że mandat dostałeś słusznie.

    Ale podkreślam raz jeszcze: to tylko wniosek z tego, co napisałeś.

    > Przeczytaj dokładnie co wyciąłeś z mojego pierwszego posta:
    >
    > (...) Nic dziwnego dla mnie by było, gdybym faktycznie stanął w
    > miejscu, które byłoby oznakowane jako "parking", lecz niestety ani
    > żadnego znaku nie było, że jest to strefa płatnego parkowania ani też
    > nie było wyznaczonych miejsc postojowych.(...)

    To nie ma znaczenia, bo napisałeś, że nie zauważyłeś parkomatu - czyli
    tam trzeba było płacić.

    > Pozdrawiam i nie bij piany, bo bez sensu.

    Odnoszę wrażenie, że gdybyś spokojnie przeczytał co napisałeś (może
    ktoś, komu ufasz? matka? nauczyciel?), to zauważyłbyś (sic!), że
    niezauważyłeś parkomatu.
    ;>

    --
    Bydlę