  • 31. Data: 2018-01-08 16:40:23
    Temat: Re: Mandat za niew?a?ciwe odmrazanie szyb
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niezbyt czesto uzytkownik ma racje ale akurat z szybszym zamarzaniem goracej niz
    zimnej wody ma racje. Doswiadczenie jest na tyle proste ze mozesz je zrobic w domu.

  • 32. Data: 2018-01-08 16:43:32
    Temat: Re: Mandat za niewłaściwe odmrazanie szyb
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2018-01-08 16:08, J.F. wrote:

    >Stawiam ze benzyniak jednak przy tej temperaturze bedzie musial
    >pochodzic dluzej niz 2-3 minuty, a diesel to juz w ogole.

    Zalezy jaki chcesz skutek. +20 to moze nie jest bardzo cieplo, ale
    zawsze wiecej niz -10.

    >W sumie teraz przy bezsnieznej pogodzie to nie za bardzo jest co
    >odsniezac, glownie trzeba odszronic, wiec czekanie az sie silnik
    >wystarczajaco nagrzeje to zwyczajna strata czasu.

    Tu nie chodzi o snieg, tu chodzi o temperature.

    >Ja jestem za tym zakazem, szczegolnie jak dzis patrzylem na kopcacych
    >skrobaczy, dymiacych w strone budynku pod ktorym stoja.

    Ale po co w zimie okna trzymac otwarte.

    No i czy bedziesz nadal za, jak cie taki przejedzie, bo "przepraszam,
    nie zauwazylem, latarnia oslepila".

    >Akurat przedmowca pisal o parowaniu od srodka, wiec do tego sie
    >odnioslem.
    >Raczej myslalem o srodkach ktore zapobiegaja osadzaniu sie wilgoci na
    >szybie - podobniez zasyfienie szyby zwieksza szanse na parowanie.
    >Poza
    >tym winowajca moze byc wilgoc wewnatrz samochodu wiec jakis patent
    >typu pakiet z pochlaniaczem wilgoci schowany pod fotel moze sie
    >przydac.

    Jak jest duzy problem, to owszem, ale jak problem jest na minute pracy
    silnika ? :)

    J.

  • 33. Data: 2018-01-08 16:47:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-08 o 15:01, yabba pisze:

    > Nie zawsze działa. Nadmuch zimny chodzi na maksa, a para (lub w większy
    > mróz - szron) nadal osiada od wewnątrz na szybie.

    Na przedniej na którą jest nadmuch nie osiada.
    Jedyny samochód jaki miał za słaby nadmuch którym jechałem
    to UAZ z 5 osobami w środku przy minus dziesięciu.
    Jak jechałem sam to nawet nadmuch w polonezie dawał radę.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2018-01-08 16:57:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 stycznia 2018 16:48:01 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Na przedniej na którą jest nadmuch nie osiada.
    > Jedyny samochód jaki miał za słaby nadmuch którym jechałem
    > to UAZ z 5 osobami w środku przy minus dziesięciu.
    > Jak jechałem sam to nawet nadmuch w polonezie dawał radę.

    W Teslach jest najlepiej.
    Bo od razu gorącym winno walić;)

  • 35. Data: 2018-01-08 17:04:57
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-01-08 16:43, J.F. wrote:

    > Zalezy jaki chcesz skutek. +20 to moze nie jest bardzo cieplo, ale
    > zawsze wiecej niz -10.

    Skutek wlasnie w postaci osiagniecia temperatury nawiewu zdatnej
    do ogrzania szyby. Takze - nie wierze w tak krotki czas wymagany
    do tego.

    > Tu nie chodzi o snieg, tu chodzi o temperature.

    No wiec wlasnie chodzi o bezproduktywne oczekiwanie, az sie nagrzeje.

    > Ale po co w zimie okna trzymac otwarte.

    Syf leci i przez zamkniete okna albo musza go wdychac ci ktorzy
    wychodza z tego budynku.

    > No i czy bedziesz nadal za, jak cie taki przejedzie, bo "przepraszam,
    > nie zauwazylem, latarnia oslepila".

    A ktos tu tlumaczy takich nieoskrobanych? Nie, mowa o tym, jak zapewnic
    sobie widocznosc bez czekania az sie nagrzeje silnik.

    > Jak jest duzy problem, to owszem, ale jak problem jest na minute pracy
    > silnika ? :)

    W tym ten problem ze to jest x-minut.

    --

    memento lorem ipsum

  • 36. Data: 2018-01-08 17:13:00
    Od: "zhbick" <n...@p...tu>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Sam jesteś stuknięty skoro uważasz, że to była moja wypowiedź :)

    Przyznaję się do błędu :)
    to powiedział RadoslawF

  • 37. Data: 2018-01-08 17:26:56
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2018-01-08 o 16:47, RadoslawF pisze:

    > Na przedniej na którą jest nadmuch nie osiada.
    > Jedyny samochód jaki miał za słaby nadmuch którym jechałem
    > to UAZ z 5 osobami w środku przy minus dziesięciu.
    > Jak jechałem sam to nawet nadmuch w polonezie dawał radę.

    W Uno przy -15 i 5 osobach przednia szyba zaszroniła się w kilka sekund,
    pomimo nadmuchu.

    yabba

  • 38. Data: 2018-01-08 17:43:37
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ja od lat odmrażam szyby gorącą kranówą zabraną z domu w butelce 2l o temp.
    > 50-60 stopni i zero problemów. Niemniej nie wszystkie szyby muszą być równie
    > odporne.

    Tak gorącą nie próbowałem, ale szyba powinna przetrwać. Faktem jest, że
    przy dużym mrozie, taka woda szybciej zamarznie. Ja leję dosyć niedużym
    strumieniem ciepłą wodę. Bonusem jest to, że taka szyba już nie paruje
    potem.
    Mam też 2 grzałki w silniku i sobie godzinkę przed jazdą podłączam autko
    do prądu.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 39. Data: 2018-01-08 18:30:06
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Niezbyt czesto uzytkownik ma racje ale akurat z szybszym zamarzaniem goracej niz
    zimnej wody ma racje. Doswiadczenie jest na tyle proste ze mozesz je zrobic w domu.

    Niezbyt często to jesteś w stanie zrozumieć o czym Użytkownik pisze.

    Możesz pisać bez dopierdalania się osobowo do mnie?

  • 40. Data: 2018-01-08 18:38:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-08 o 16:57, Kris pisze:

    > W Teslach jest najlepiej.