  • Data: 2013-01-17 08:13:56
    Temat: Re: Mandat jako kara administracyjna nakładana na właściciela
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-17 01:04, k...@g...com pisze:

> [...]
    pierdnięcie. Nawet tych co jeżdżą jak by jutra miało nie być kiedyś
    nazwałem patriotami, bo dobrowolnie dorzucają się do budżetu.
    Przypadkowo wpadłem w necie na dane GUSu. Były tam straty budżetu
    związane z wypadkami. Kwota jest ogromna. Nie mam powodu nie wierzyć
    GUSowi. Nie jestem krową i zmieniłem zdanie.

    > Z tego co pamiętam to same renty rodzinne blokują w ZUSie ponad 700 milionów
    złotych rocznie. Mało czy dużo zakładając że ci po których są te renty nie dokładają
    się do puli bo nie żyją. Podatków też nie płacą z tego samego powodu.

    Nie macie potrzeby zgadywać: wszystko jest policzone. Jedna ofiara
    śmiertelna to ok 2 mln zł - licząc wszystko. Skoro teraz mamy 4.5 tys
    zmarłych rocznie i planują to zmniejszyć o 40% - można łatwo policzyć,
    że w kilka lat zaoszczędzimy na tym ok 3 mld zł rocznie.

    A liczyliście kiedyś, ile osób umiera w Polsce średnio dziennie?
    Niecałe 1500.

    --
    MN