    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 16 Jan 2013 16:44:59 -0800 (PST)
    Subject: Re: Mandat jako kara administracyjna nakładana na właściciela
    From: k...@g...com

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2013 01:17:25 UTC+1 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
> [...]
    pierdnięcie. Nawet tych co jeżdżą jak by jutra miało nie być kiedyś nazwałem
    patriotami, bo dobrowolnie dorzucają się do budżetu. Przypadkowo wpadłem w necie na
    dane GUSu. Były tam straty budżetu związane z wypadkami. Kwota jest ogromna. Nie mam
    powodu nie wierzyć GUSowi. Nie jestem krową i zmieniłem zdanie.

> [...]
    >
    > itd.)
    >
    > Jedyny zysk z chorych to praca dla lekarzy i aptekarzy - chyba niezbyt
    >
    > wielki.
    >

    > Maksymalne szacunki jakie można spotkać jeśli chodzi o wypadki, to 30mld.
    >
    > WHO ocenia koszty na 16.5mld zł.
    >
    > Strzelam że różnica wynika z tego że 16.5mld to nieodwracalne straty
    >
    > związane z absencją w pracy, leczeniem, kalectwem lub śmiercią, a reszta z
    >
    > 30mld wraca do obiegu w postaci zakupu nowych aut w miejsce zniszczonych,
    >
    > pracy dla tych którzy samochody remontują, zysków sektora ubezpieczeniowego

    Przeszacowałeś te przeziębienia. Ale nieważne. Zakłądajac że z tych 4 tysięcy co
    ginie. Połowa zginęła na własne życzenie a druga połowa była winna i dostanie 3 lata
    do odsiadki. To sam koszt pierdla dla 6 tysięcy to pół miliarda rocznie. Ktoś pisał
    że NFZ nie ma kasy na rezonans. Sprawdziłem. Koszt rezonansu robiony prywatnie to 500
    złotych. Można za kasę na więźniów zrobić milionowi osób rezonanas. Nie uważasz że
    warto się schylić po taką kasę. Po kopiejkę Car się schyli a po rubla klęknie. Ale Ty
    chyba bogaty z domu jesteś i Cie jakieś pół miliarda albo miliard nie ruszają. Mnie
    ruszają. Zwłaszcza że to wyjebane pieniądze bo ktoś sobie chciał pozapierdalać
    samochodem. Tak wiem rowerzyści. Ale po nich też renty się wypłaca. Dzisiaj był
    program w tv. W Łodzi facet rozjechał drugiego faceta. I spierdolił. list gończy jest
    za nim wydany. Ustalili że przed wypadkiem chlał gorzałę przez pół nocy. A jak by
    taki system karania jak chcą zrobić działał wcześniej to może by już nie miał prawa
    jazdy i może by nie nie pojechał. Ćwierć miliona wyjebane w błoto a dziecku megrimsa
    nie ma za co zrobić badania za tysiąc. Zapłać koszt pierdla za tego pijaka jak go
    złapią.