  • 11. Data: 2013-09-11 11:43:39
    Temat: Re: Mandat? Nie tym razem
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 10.09.2013 12:01, J.F pisze:
    > I oni tak chetnie udostepniaja ?
    > Ty chyba naprawde czesto odwiedzasz komendanta :-)

    Są wśród policjantów ludzie potrafiący myśleć. Są w drogówce policjanci,
    którzy rozumieją w czym problem jednak bezradnie rozkładają ręce
    dopowiadając o tym, że oni nie mają możliwości weryfikacji tego pomiaru
    sami, a normy wyrobić trzeba. Tacy bez mrugnięcia kopiują nam
    instrukcje, dają do ręki Iskry i podpowiadają gdzie najwięcej
    absurdalnych wyników mieli (np. samotne Tico pędzące według radaru 214km/h).

    Btw. co jest szybsze, Skoda Octavia 1,9 TDI, czy Hyundai i30 1,4 CRDI?
    (uwaga pytanie podchwytliwe).
    --
    anacron
    aba/

  • 12. Data: 2013-09-11 12:05:05
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-10 09:12, Myjk pisze:
    > On jest medialny i jak każdy kto ma parcie na szkło więcej złego przyniesie
    > niż dobrego. Jak "obali" istniejący system, to w końcu tak skonstruują
    > prawo, albo takich urządzeń nastawiają, że nie będzie już żadnego miejsca
    > na obronę swoich racji. Przez takich społeczników co myślą że są wyjątkowo
    > cwani tworzą się państwa policyjne -- patrz US.

    Dość karkołomny wywód.
    Ale nie takie cuda ostatnio dawkują nam "ministry"
    Jesteś "dobrym" towarzystwie :-)

  • 13. Data: 2013-09-11 12:46:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 11 Sep 2013 12:05:05 +0200, z

    > Dość karkołomny wywód.
    > Ale nie takie cuda ostatnio dawkują nam "ministry"
    > Jesteś "dobrym" towarzystwie :-)

    Czy ci się to podoba czy nie, uszczelnianie prawa (tak jak zresztą i jego
    powstanie) odbywa się w wyniku łamania norm przez jednostki specjalnej
    troski i ew. próby unikania odpowiedzialności za popełnione czyny.

    Dobra teoria spisku podeprze, że są to pomysły tylko i wyłącznie "władzy".
    Tymczasem wszystko jest zapotrzebowaniem jakiejś części społeczeństwa,
    chcącgo mieć spokój i bezpieczeństwo jak wychodzą z domu na ulicę (i
    nietylko). Że nie każdy chce to dostrzec to już inna sprawa.

    --
    Pozdor Myjk

  • 14. Data: 2013-09-11 12:58:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-11, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

> [...]
    > chcącgo mieć spokój i bezpieczeństwo jak wychodzą z domu na ulicę (i
    > nietylko). Że nie każdy chce to dostrzec to już inna sprawa.

    Zapotrzebowanie jakiej to czesci spoleczenstwa zaowocowalo powstanie GITD?
    Nie czasem tego spoleczenstwa z Wiejskiej?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2013-09-11 15:30:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 11 Sep 2013 10:58:39 +0000 (UTC), AZ

    > Zapotrzebowanie jakiej to czesci spoleczenstwa zaowocowalo powstanie GITD?
    > Nie czasem tego spoleczenstwa z Wiejskiej?

    Co za róznica jak się twór nazywa? Chcesz przez to powiedzieć, że wcześniej
    nikt nie wypisywał mandatów, nie nadzorował radarów itd?

    --
    Pozdor Myjk

  • 16. Data: 2013-09-12 10:05:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-11, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Co za róznica jak się twór nazywa? Chcesz przez to powiedzieć, że wcześniej
    > nikt nie wypisywał mandatów, nie nadzorował radarów itd?

    Nie na taka skale, wiec pytam - zapotrzebowanie jakiej czesci spoleczenstwa
    spowodowalo te zmiany?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2013-09-12 10:48:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 12 Sep 2013 08:05:18 +0000 (UTC), AZ

    > Nie na taka skale, wiec pytam

    Ja się więc pytam, czy gdyby nie powstało GITD, to czy do tej samej skali
    nie dotarłaby policja na wespół ze SM.

    --
    Pozdor Myjk

  • 18. Data: 2013-09-12 11:00:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-12, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Ja się więc pytam, czy gdyby nie powstało GITD, to czy do tej samej skali
    > nie dotarłaby policja na wespół ze SM.

    Nie odpowiada sie pytaniem na pytanie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2013-09-12 11:09:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 12 Sep 2013 09:00:15 +0000 (UTC), AZ

    > Nie odpowiada sie pytaniem na pytanie.

    Czasem odpowiedź na pytanie jest najlepszą odpowiedzią.

    --
    Pozdor Myjk

  • 20. Data: 2013-09-12 11:25:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-12, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > Thu, 12 Sep 2013 09:00:15 +0000 (UTC), AZ

    > Czasem odpowiedź na pytanie jest najlepszą odpowiedzią.

    Oczywiscie - pieknie unikasz odpowiedzi na postawiona przez siebie teze.
    A pytanie bylo proste i klarowne - potrzeby jakiej czesci spoleczenstwa
    doprowadzily do powstania GITD w obecnej formie (jako drukarnia mandatow).

    --
    Artur
    ZZR 1200